Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این مراسم دکتر محمد مجتبی زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده بیان کرد: عملیات آزاد سازی خرمشهر، به پیروی از ولایت و ترکیب عقل و تدبیر با روحیه شهادت طلبی در ساعت ۱۲:۳۰ شب ۱۰ اردیبهشت طی عملیات بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب آغاز شد و در ۳ خرداد سال ۶۱ ندای الله اکبر در خرمشهر عزیز طنین انداز و پرچم پر افتخار لا اله الا الله در برفراز آن افراشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از فتح خرمشهر، معادلات سیاسی جهان به نفع جایگاه و اعتبار بین المللی ایران تغییر کرد؛ و دشمنان را در موضع ضعف و ناامیدی قرار داد. امروز نیز، به برکت خون شهدای عزیز و رشادتها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام، دشمن در برابر اراده پولادین فرزندان این مرز و بوم علوی، ناتوان است.

در ادامه مراسم ، حضرت حجت الاسلام و المسلیمن علی اکبر بیگدلو، امام جمعه موقت شهر قیدارالنبی (ع) و یکی از حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، به بیان خاطرات خود در خصوص آزادسازی خرمشهر عزیز پرداخت. 

وی با اشاره به اهمیت سوم خرداد گفت: آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود، و این وعده الهی، در کلام مبارک حضرت امام خمینی (ره)، که می‌فرمایند، پیروزی فقط از جانب خداوند است "و ماالنصر الا من عندالله" به بهترین شکل بیان شده است.

وی با بیان اینکه، شهدای مدافع حرم نیز امروز پیرو مسیر و راه شهدای سوم خرداد هستد، افزود: اکنون وظیفه ما است که در سنگر دانشگاه، با تولید علم و تهذیب نفس، به حفظ و نشر ارزش هاي انقلاب اسلامي و زنده نگاه داشتن ياد و نام    شهدا همت گماریم.                   

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان زنجان          

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه