Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:17:03 GMT

آکسیوس: توئیت‌های ترامپ تاثیر چندانی ندارند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۷۶۶۰

آکسیوس: توئیت‌های ترامپ تاثیر چندانی ندارند

نتایج یک بررسی نشان داد که میزان اثربخشی توئیت‌های رئیس جمهوری آمریکا در هشت ماه پس از انتخابش به طرز چشمگیری کاهش یافت و در سال ۲۰۱۹ نیز کاهش بیشتری را شاهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، میزان اثرگذاری توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شامل باز انتشار توئیتری و پسندیدن به ازای هر توئیت بسته به تعداد دنبال کنندگان از ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۵ درصد در نوامبر ۲۰۱۶ به ۰.۳۲ درصد در ژوئن ۲۰۱۷ کاهش داشت و در ۲۵ مه سال جاری میلادی به ۰.۱۶ درصد رسید.

بر اساس تحلیل داده‌های اعلام شده از سوی مؤسسه CrowdTangle که پایگاه خبری آکسیوس منتشر کرد، بسیاری از توئیت‌های ترامپ شامل لفاظی‌هایی هستند که او غالباً تکرار کرده تا خوانندگان گهگاه توئیت‌هایش را شوکه کند.

به عنوان مثال، ترامپ از اول آوریل سال جاری میلادی ۵۴ بار عبارت‌های "هیچ تبانی"، ۳۰ بار "هیچ جلوگیری"، ۲۰ بار "پیگیری موهومات"، هفت بار "خیانت" را تکرار کرده است.

وبسایت آکسیوس گزارش داده است: ترامپ اخیرا خیلی بیشتر توئیت می‌کند که طبعا تأثیرگذاری و بازخورد بیشتری دارد. ترامپ در شش ماهه نخست این تحلیل ۱۵۷ بار در ماه توئیت کرده اما در شش ماهه دوم این تحلیل ۲۸۴ بار توئیت منتشر کرده است.

بر اساس این تحلیل، نسبت به دو سال و نیم گذشته، برای نخستین بار در ماه مه ترامپ پایین‌ترین بازخورد توئیتری را داشته است حتی با اینکه طی یک ماه اخیر توئیت‌های زیادی داشته البته بدون در نظر گرفتن باز انتشارهای توئیتری.

با وجود توئیت‌های با محتوای توهین‌آمیز یا خصومت‌آمیز از جانب رئیس جمهوری آمریکا، توئیت‌های غیر سیاسی از جانب وی بالاترین نرخ اثرگذاری را داشته است.

پیام‌های کریسمسی و پستی با عنوان "صبح به خیر، روز بسیار خوبی داشته باشید" کمی پس از خاتمه پرونده اعلام شده از سوی رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در میان بالاترین بازدیدکنندگان توئیتری ترامپ قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باز انتشار توئيت توئیتر دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • تحلیل ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران