Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی  در جمع مردم خوسف گفت:  رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، از اولویت های کاری مسئولان است.

وی خطاب به  مسئولان گفت: یکی از درد‌های امروز عالم اباهی گری است و اینکه مردم باید شاد باشد اما به چه قیمتی،

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه مسئولان فکر نکنند اباهی گری و رقص و آواز مردم را خوشحال می‌کند ،ادامه داد: دولتی‌ها مشکلات اقتصادی را حل و مدیریت کنند، برای بچه‌های مردم شغل ایجاد کنند تا سرکار بروند، بیمارستان خوسف را زود بسازند (ردیف بودجه برای این پروژه گرفته ایم زود درست کنند)  با این امور مردم  را خوشحال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقایان دولتی‌ها، رئیس جمهور اگر می‌خواهید مردم را شاد کنید تورم را کنترل کنید، راه شادی مردم راه‌های حرام نیست، مسئولی که سه ساعت پای ساز و آواز بنشیند و نماز جمعه نرود به درد مسئولیت نمی‌خورد، پس ما می‌خواهیم ادای غربی‌های را در بیاوریم و این شبیخون فرهنگی است که سال هاست مقام معظم رهبری یادآور می‌شوند و بعضی‌ها گوش نمی‌کنند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برپایی محفل ۳۰ شب با قرآن کریم خوسف با توصیه مردم و بخصوص نوجوان‌ها و جوان‌ها به خواندن قرآن افزود: وقتی قرآن می‌خوانید به معنی آیات آن توجه کنید و بر اساس آیات و روایات، باید قرآن در زندگی ما نهادینه شود تا اختلاف‌ها، مشکلات اجتماعی و... خانواده و جامعه را برطرف کند و همه باید‌ها و نباید‌های قرآن قوانین حاکم بر آفرینش است که در قرآن آمده است.

عبادی افزود: به برکت اینگونه دوره‌های قرآن باید فرزندانی قرآنی، علامه طباطبائی‌ها و مسئولانی تربیت شوند تا درد جامعه و مردم را بفهمند.

انتهای پیام / ط ا

حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در میان مردم خوسف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است.

بیشتر بخوانید: مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229323 برچسب‌ها وزارت راه و شهر سازی

دیگر خبرها

  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس