Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در جلسه صمیمی با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان گرگان که در حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: همسران جانبازان ایثار گران واقعی هستند.
وی درادامه افزود:شایسته از شهدا و جانبازان در انقلاب نداریم.
معروفی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: راه مصونیت بشری توسل به سید الشهداست، زیرا حسین ابن علی کشتی نجات است و حسین علیه السلام متعلق به بشریت است و آن کسی که به حسین ابن علی وصل شود مفهومش این است که ضمانت دنیا و آخرت از آن اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد:جانبازان و شهدا به حسین ابن علی و قمر بنی هاشم متوسل شدند و خشنودی خدا را با ایمان عملی از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه نصرت الهی زمانی شامل حال شما می‌شود که دین خدا را یاری کنید گفت: وقتی امریکائی‌ها اربده کشی کردند رهبر معظم انقلاب ایستادگی کردند وجواب آن‌ها را دادند و امریکائی‌ها عقب نشینی کردند، چون کسی که دستش در دست خداست از چیزی نمی‌ترسد.
معروفی تصریح کرد: دشمنان انقلاب ترسو‌ترین انسان‌ها هستند.
فرمانده سپاه نینوا با اشاره به سه عنصر اصلی دفاع مقدس گفت: ایمان، بصیرت و صبر سه عنصری بود که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند و رزمندگان ما باورداشتند که برحق هستند و حرف امام را توصیه تلقی نمی‌کردند و با اعتقاد قلبی حکم او را حکم الهی می‌دانستند.
وی همچنین به حوزه و اندیشه اشاره و بیان کرد: حوزه اندیشه و فکر خیلی مهم است و باید از اندیشه مان مراقبت کنیم، زیرا خیلی‌ها بودند که در رکاب پیامبر و امیرالمومنین و حسین ابن علی علیه السلام بودند و همراهی کردند، اما عاقبت به خیر نشدند.
سردار معروفی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سیل اخیر در گلستان و خدمات سپاه به مردم گفت: در جریان سیل یک جهاد مقدسی شکل گرفت و سپاه نشان داد که سد بلای مردم است و پاسدار ما تا گردن ۶ ساعت در آب جهاد کرد.
فرمانده سپاه نینوا در پایان بیان کرد: سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد و این خدمت را زیبا می‌بیند و مردم تکیه می‌کنند و این تکیه گاه برای آرامش آنهاست.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گرگان سپاه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت