Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها، انتخاب تلفن بین مدل‌های فراوان تولیدشده توسط برندهای مختلف کار سختی است. اگر سری به بازار تلفن بزنید با مدل‌های مختلفی مواجه خواهید شد که تصمیم‌گیری را برای شما سخت‌تر خواهد کرد؛ اما چطور می‌توان تلفنی با کیفیت بالا و متناسب با نیاز، با بودجه‌ای منطقی تهیه کرد؟

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، تلفن‌ها در دو نوع کلی تلفن رومیزی و تلفن بیسیم دسته‌بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً تلفن‌های بیسیم از امکانات بیشتر و در نتیجه قیمتی بالاتر برخوردارند. تلفن‌های رومیزی به دودسته کلی تلفن‌های رومیزی ساده و تلفن‌های رومیزی مدیریتی تقسیم‌بندی می‌شوند. همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، تفاوت بینشان مشخص است. تلفن ساده، گوشی‌هایی معمولی با حداقل امکانات است که به فرد فقط امکان برقراری تماس و یا پاسخ‌گویی به تماس ورودی را می‌دهد اما تلفن‌های مدیریتی امکانات بسیار زیادی را جهت مدیریت تماس‌ها فراهم می‌کنند. اگر به دنبال خرید تلفن ارزان‌قیمت برای منزل یا دفتر کاری خود هستید بهتر است از بین مدل‌های تلفن‌های رومیزی ساده پاناسونیک انتخاب خود را انجام دهید. اگر با برند پاناسونیک و محصولات آن آشنایی داشته باشید حتماً از کیفیت ساخت بالای آن آگاهی دارید.

در ادامه قصد داریم شما را با دو مدل از ساده‌ترین تلفن‌های رومیزی این برند آشنا کنیم که برای استفاده تماس‌های روزانه در دفاتر کوچک و یا منازل مناسب است. این دو مدل از قابلیت‌های پیچیده بهره نمی‌برند و قیمت مناسبی دارند و با کمترین بودجه می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T۷۷۰۳X

تلفن پاناسونیک ۷۷۰۳ ابعادی معادل ۱۳۰ × ۲۰۳ × ۷۷ میلی‌متر و وزنی برابر با ۴۸۸ گرم دارد که روی هر میزی قابل جایگیری است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، علاوه بر این، قابلیت نصب روی دیوار نیز در این مدل وجود دارد. صفحه نمایش این تلفن رومیزی، دارای ۲ لاین جهت نمایش اطلاعات تماس است که در هر خط می‌تواند ۱۶ کاراکتر را به نمایش بگذارد. برای خوانایی بهتر سطح کنتراست آن در ۴ سطح مختلف قابل تنظیم است.

دکمه‌های شماره‌گیری از سایز خوبی برخوردار است و وجود فاصله مناسب بین اعداد می‌تواند خطا در شماره‌گیری را به حداقل برساند، علاوه بر این دکمه‌های نرم این تلفن انگشتان شما را اذیت نخواهد کرد و با فشردن هر کلید به‌آرامی می‌توانید شماره‌گیری خود را انجام دهید. دفترچه تلفن اختصاصی این مدل امکان ذخیره ۳۰ مخاطب را دارد تا بتوانید شماره‌های پرکاربرد خود را در آن ذخیره کنید و بدون نیاز به شماره‌گیری با آن‌ها تماس برقرار کنید. امکان تنظیم صدای زنگ این تلفن در سه سطح سکوت، صدای پایین و صدای بالا قابل تنظیم است که بر اساس شرایط محیطی می‌توانید آن را به‌دلخواه تنظیم کنید. قدرت مورد نیاز برای کارکرد این تلفن از طریق خط تلفن تأمین می‌شود و نیازی به باتری و یا کابل جداگانه نیست و همین امر سبب می‌شود در صورت قطعی برق مشکل قطعی تلفن را نداشته باشید.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T۷۷۰۵X

تلفن پاناسونیک ۷۷۰۵ ابعاد این تلفن ۲۰۲x۱۳۰x۷۷ میلی‌متر و وزن آن ۴۸۸ گرم است. این مدل در دورنگ سفید و مشکی طراحی‌شده است. به‌صورت کلی می‌توان گفت که این تلفن دقیقاً تمامی امکانات ۷۷۰۳ را دارد و تنها تفاوت آن‌ها با هم وجود دکمه SP-Phone در مدل ۷۷۰۵ است. وجود بلندگو روی این مدل موجب برقراری تماس کنفرانسی می‌شود و همچنین می‌توانید در حین مکالمه به کارهای دیگر خود برسید و حرکت کنید. همچنین این قابلیت با برقراری مکالمه به‌صورت دست آزاد، می‌تواند برای استفاده‌های اداری که کارمندان احتیاج به تایپ یا یادداشت نکته‌ای دارند، مناسب باشد.

برای خرید تلفن‌های اورجینال پاناسونیک می‌توانید به شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران به آدرس خیابان مطهری- خیابان فجر- کوچه ماگنولیا- پلاک ۱۱ و یابه وب‌سایت idehal.org این مجموعه مراجعه کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰ در این مرکز، علاوه بر خدمات مربوط به فروش، تعمیرات نیز انجام می‌شود. اگر تلفن پاناسونیک شما به هر دلیل دچار مشکل و خرابی شده، می‌توانید آن را به بخش تعمیرات این شرکت تحویل دهید تا با بالاترین کیفیت تعمیر شود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاناسونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز