Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ نشست صمیمی و انس با جانبازان ۷۰ درصد و خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت در حسینیه سپاه گرگان به برگزارشد.
در این دیدار جانبازان به بیان مشکلات و سردار معروفی به ایراد سخنرانی پرداخت. در پایان این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گرگان سپاه گرگان جانبازان خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همفکری برای شناخت مسائل استان ، اولویت‌بندی مسائل و تلاش برای ارائه راهکار و حل مسئله از جمله اهداف برپایی این رویداد ملی است.

نتیجه این همفکری ها ارائه نسخه های بومی برای حل مسائل استان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن خواهد بود.

حجت الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه پرداز گفت : از تفاهم نامه های برتر بین این موسسات که قابلیت اجرا داشته باشند حمایت مادی و معنوی خواهد شد.

حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم گفت : پارسال در 18 استان کشور رویداد ملی جامعه پرداز برگزار و از عملیات مشترک این رویدادها کردیم.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان