Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکان مناسب برای عرضه دائمی محصولات صنایع دستی نداریم و در زمینه بازاریابی برای تولید کنندگان و توسعه این صنایع نیز مشکل داریم. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی در نشست هماهنگی جانمایی بازارچه صنایع دستی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این بازارچه یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه اقتصادی استان برای تقویت و به نمایش گذاشتن صنایع دستی بوده و باید برای جانمایی آن اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرچند به همت مدیرکل امور بانوان استانداری، حوزه گردشگری و میراث فرهنگی  استان بازارچه موقت و کوچکی برای عرضه و فروش صنایع دستی در یاسوج برپا شد اما برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها باید بازارچه دائمی احداث شود.

اثر ملی «بازار کهنه قم» در تسخیر موتورسیکلت‌ها؛ جای خالی صنایع دستی و رونق اقتصادیراه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در خراسان جنوبی نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار استگلستان| بزرگترین بازارچه صنایع دستی شمال کشور در آق‌قلا ساخته می‌شود

گوهرگانی ابراز کرد: به دلیل نبود مکان مناسب برای عرضه دائمی محصولات صنایع دستی و بازاریابی برای تولید کنندگان و توسعه این صنایع در ابعاد مختلف، تصمیم بر این شد که دستگاه‌های اقتصادی بعد از جانمایی  آن را در اختیار سرمایه گذار برای احداث و راه ‌اندازی و عرضه محصولات قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون این موضوع مقرر شد این مکان به صورت متمرکز در مرکز استان راه‌ اندازی شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون جانمایی پیشنهادی در حاشیه رودخانه بشار است.

به گفته گوهرگانی با متمرکز کردن تولید کنندگان در یک نقطه نه تنها زمینه معرفی تولیدات استان به مردم سایر استان‌ها فراهم می‌شود بلکه می ‌توان شرایط لازم برای برند‌سازی، تجاری‌ سازی و توسعه کارآفرینی در بخش صنایع دستی و محصولات آن را به وجود آورد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف احداث و تمرکز واحدهای تولیدی در یک نقطه برای رفاه حال مردم و شهروندان و دسترسی آسانی برای خرید محصولات و همچنین شناسایی و حمایت از هنرمندان واقعی صنایع دستی استان است. 

گوهرگانی تصریح کرد: شهرداری، همیاری شهرداری‌ها، آب منطقه‌ای، صنایع دستی و میراث فرهنگی و امور بانوان استانداری برای پیگیری این موضوع مختصات محل و تهیه طرح توجیهی را با همکاری دستگاه‌های مربوطه آماده کنند.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران