Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:47:30 GMT

پورقاز: هم برای سپاهان بازی می کنم و هم تیم ملی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۸۱۸۵

پورقاز: هم برای سپاهان بازی می کنم و هم تیم ملی

در آخرین دیدار دو تیم سپاهانپرسپولیس در اصفهان بازی سرعتی و پرچالشی را از هر دو تیم شاهد بودیم. مسابقه ای که در آن عزت پورقاز با یک شوت تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کرد اما در ادامه علیپور از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

تکرار این بازی این بار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بهانه ای شد تا دقایقی پای صحبت های مدافع با اخلاق تیم سپاهان بنشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعی که این فصل با زدن 5 گل در لیگ برتر و 1 گل در جام حذفی گل زن ترین مدافع لیگ برتر لقب گرفت. مصاحبه "ورزش سه"، با عزت پورقاز را می خوانید:

 

*آیا در بازی فردا هم به دنبال گل زنی هستی؟

 

برای پرسپولیس کری نمی خوانم. ما هر موقع بازی داشتیم سعی کردیم در زمین بازی بهترین نمایش را داشته باشیم و بازی با پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. در صورتی که سرمربی تیم صلاح بداند حتما در برنامه های تهاجمی تیم شرکت خواهم کرد و طبیعتا گلزنی در فوتبال را از همه چیز بیشتر دوست دارم. البته باید تشکر وِیژه ای داشته باشم از همبازیان خوبم که در فاز دفاعی جای من را به خوبی پر می کنند و در فاز حمله که به من پاس می دهند.

 

*قرار است دراین بازی تماشاگران 70 به 30 در استادیوم مدیریت شوند. نظری در این باره نداری؟

 

خیلی به این مسئله توجهی نخواهیم کرد. ما باید برتری خود را در زمین ثابت کنیم. اما به عنوان کسی که سال های سال فوتبال کرده به خوبی این را می دانم تیمی که میزبان است باید 90 درصد سکوها را در اختیار داشته باشد و این ربطی به این ندارد که تیم حریف پرتماشاگر است یا کم تماشاگر. به نظر من اگر در فوتبال قانون های جهانی را پیاده کنیم بهتر است چون با چالش مواجه نخواهیم شد. اگر در این بازی پرسپولیس میزبان بود و سپاهان میهمان باز هم من همین حرف را می زدم. اگر قرار باشد تماشاگر 50-50 باشد دیگر سپاهان میزبان این بازی نخواهد بود و اعلام سپاهان به عنوان میزبان بازی اشتباه خواهد بود. اگر این بازی در مرحله پایانی برگزار می شد و دو تیم در زمین بی طرف به میدان می رفتند منطقی بود که تماشاگران 50-50 باشند.

 

*به هر صورت این بازی برای هر دو تیم یک بازی سخت است.

 

بله همین طور است. پرسپولیس قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر است. ما فردا با یک تیم خوب بازی داریم اما ما هم سپاهان هستیم. تیمی که اگر در برخی از بازی ها از اشتباهات داوری متضرر نمی شد از جمله دیدار با پرسپولیس در دور رفت و بازی پدیده در دور برگشت چه بسا قهرمان لیگ برتر می شد. ما سعی خواهیم کرد در زمین بازی ارایه گر بازی خوبی برای رسیدن به پیروزی و دیدار نهایی جام حذفی باشیم. امیدوارم این بار اشتباهات داوری نقشی در تعیین نتیجه بازی نداشته باشد. در بازی رفت من گل زدم اما در ادامه اشتباه داوری باعث شد که نتیجه بازی برابر شود. در مسابقه ای که گل بزنی اما تیمت نبرد آن گل بی فایده است.

 

*تو این فصل 6 گل در لیگ برترو جام حذفی به ثمر رساندی، با این روند به نظر می رسد دوباره شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کنی، به خصوص که سرمربی تیم ملی تغییر کرده است.

 

خوشحالم که این فصل روزهای خوبی با سپاهان داشتم. این را مدیون اعتماد و آزادی عمل از سوی امیر قلعه نویی هستم و هم چنین همبازیانم که خیلی به من کمک کردند. البته می توانستم در جام ملت ها همراه تیم ملی باشم و حتی برای تیم ملی بازی کنم. خب نگاه کارلوس کی روش چیزی غیر از این بود و من نه تنها نا امید نشدم بلکه تلاش خود را بیشتر کردم و حالا با این عملکرد تصور می کنم کادر فنی تیم ملی نگاهش در مورد من تغییر کند. برای حضور دوباره دراردوی تیم ملی یک دنیا انگیزه و اشتیاق دارم. با این حال برای حضور در اردوی تیم ملی تصمیم نهایی را کادر فنی می گیرد.

 

بازی با پرسپولیس کمک زیادی به من برای رسیدن به هدف خواهد کرد.  به خصوص که قراراست ویلموتس این بازی را تماشا کند. این یک موقعیت خوب برای من است. من در این بازی هم برای سپاهان بازی می کنم و هم تیم ملی.

 

*و سوال پایانی. فصل بعد در سپاهان می مانی؟

 

یکی دو پیشنهاد به دستم رسیده است اما روی آن فکر نکردم به این خاطر که الان مهم برای من قهرمان شدن به همراه سپاهان است. ضمن اینکه در سپاهان راحت هستم و اولویت اول من برای ادامه بازی سپاهان است چون می خواهم به همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوم. در نهایت امیدوارم هر چه خیر است رخ دهد.

 

عزت الله پورقاز فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عزت الله پورقاز فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند