Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمدرضا فیاض در گفتگو یی با اعلام این خبر افزود: در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور مسؤولان تراز اول کشور در تالار اجلاس سران برگزار خواهدشد، از صنعتگران، معدنکاران، صاحبان فناوری‌های نوین، شهرک‌های صنعتی فعال، خوشه‌های صنعتی فعال و پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن تجلیل می‌شود و زنان و مردان جوان کارآفرین دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: صنعتگران و معدنکاران در 364 روز سال در جهت تولید و اشتغال در حال تلاش هستند و شایسته است یک روز در سال (روز صنعت و معدن) را به پاس همه­ی تلاش­ها، از آنان تقدیر و تشکر کنیم و به همگی خسته نباشید بگوییم.

رییس ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به تقارن موضوع روز صنعت و معدن با نام سال رونق تولید، گفت: در چند سال گذشته مقام معظم رهبری همواره بر مسأله تولید توجه داشتند، سال قبل نیز سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و امسال نیز که سال رونق تولید است قاعدتاً باید بیشترین توجه به حوزه صنعت و معدن باشد که این موضوع وظیفه ما را برای بزرگداشت هر چه شایسته­تر این روز سنگین­تر می­کند.

فیاض با اعلام اینکه بحمدالله همکاری صمیمی میان بخش خصوص و دولتی برای بزرگداشت این روز وجود دارد، اضافه کرد: تشکل‌های معتبر بخش خصوصی در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم همکاری می‌کنند و محورهای اصلی این روز، شامل چند بخش می­باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی و ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن بیانیه مشترک این روز را به اطلاع مردم می‌رسانند، گفت: این بیانیه در واقع برداشت‌ها از شرایط موجود صنعت و معدن کشور و انتظاراتی را که باید برآورده شود، در برمی گیرد.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با اعلام اینکه، به برگزیدگان ملی روز صنعت و معدن، تندیس طلایی اهدا خواهد شد، افزود: مقامات عالی سه قوه، وزرا و مقامات عالی رتبه، مدیران عامل بانک‌ها، تشکل‌های بخش خصوصی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین صنعتگران و معدنکاران کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

فیاض در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، تولید را محرک چابکی و موتور شادابی جامعه اعلام و گفت: به رغم همه محدودیت‌ها تولید به همت صنعتگران و معدنکاران به پیش می رود و باید راه­کارها و تدابیر لازم برای عبور از راه پرپیچ و خم پیش رو و به خصوص در شرایط حساس کنونی پیدا کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارت متبوع خود، تصریح کرد: اینکه هیچ واحد تولیدی از چرخه تولید بیرون نرود، سیاست اول وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در گام دوم باید واحدهایی که تولیدشان به کندی پیش می‌رود ظرفیتشان تکمیل شود و در گام سوم واحدهای متوقف به چرخه تولید بازگردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقویم جامعه جمهوری اسلامی ایران صنعت و معدن فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حسین فصیح نیا در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: روز عالمی بصیر و متفکری دانشمند شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده، شخصیتی که یک انسان جامع در تمامی عرصه‌ها بود و می‌توان از او به عنوان الگو در تمامی صحنه‌هایی زندگی که چه فردی و چه اجتماعی یاد کرد.

وی ادامه داد: شهید مطهری فردی حکیم بود و هرکاری انجام می‌داد با هدف و برنامه بود، کتاب‌های بسیار پر محتوا در همه ابعاد از این استاد حوزه به یادگار مانده که امروز محل رجوع طلاب، فضلا، دانشجویان و اهل علم است.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: معلمی شغل شریفی است و این برای معلمین افتخاری است که به آموزش و یاد دادن انسان‌ها و دانش آموزان می‌پردازند و لذا این معلمین هستند که زندگی کردن و انسانی زیستن را به مردم یاد می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه معلمی شغل انبیاست، یادآور شد: معلمی می‌تواند الگو باشد که در همه شرایط بتواند به تعلیم و تربیت صحیح بپردازد و آن امانتی که به دوش او گذاشته شده را به سر منزل مقصود برساند.

در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم