Web Analytics Made Easy - Statcounter

"فشار روی تیم تا جایی پیش رفت که بازیکنان نتوانستند عملکرد نرمال داشته باشند. اگر به گذشته بازمی‌گشتم شاید لوپتگی را بر کنار نمی‌کردم اما زمانی که می‌بینید شرایط عوض نمی‌شود، تصمیم به تغییر می‌گیرید." این بخشی از صحبت‌های رئیس رئال مادرید درباره وضعیت پرافتخارترین باشگاه اروپاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فلورنتینو پرس به برنامه ال ترانسیستور شبکه اوندا سرو دعوت شد و درباره وضعیت رئال مادرید، پیشرفت در پروژه برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ و دیگر موضوعات صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره جدایی کریستیانو رونالدو گفت: او می‌خواست چالش‌های جدیدی را تجربه کند. رونالدو یک الگو بود و هرگز مشکل ایجاد نکرد. او بهترین بازیکنی بود که با آن قرارداد امضا کردم. رونالدو حرفه‌ای بود. من همیشه رابطه خوبی با او داشتم و مشکل مالی وجود نداشت. جدایی‌اش به خاطر مسائل مالیاتی نبود. آنها تنها شایعاتی بودند که واقعیت نداشتند. او می‌خواست تغییر را تجربه کند و قراردادش را بهتر کند. به همین خاطر یوونتوس را پیدا کرد. این اتفاق برای همه خوب بود.

پرس درباره پیدا کردن جایگزین رونالدو اظهار کرد: کار سختی است اما بازیکنان خوبی هم وجود دارند. گرت بیل، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور از جمله آنها هستند. فکر نمی‌کنم مشکل ما در این فصل، نبود رونالدو بود.

رئیس باشگاه رئال مادرید در ادامه به جدایی زین‌الدین زیدان اشاره کرد و گفت: او به این خاطر مادرید را ترک کرد که خسته شده بود. بازیکنان نیز چنین شرایطی داشتند. همه به جز کریم بنزما در این وضعیت قرار داشتند. زیدان خیلی تحت فشار بود چون فصل خوبی را در لالیگا سپری نکرده بودیم. با من تماس گرفت و به دفترم آمد. او تصمیم گرفته بود که کمی استراحت کند.

پرس درباره انتخاب یولن لوپتگی به عنوان سرمربی رئال مادرید و برکناری‌اش اظهار کرد: در آن زمان مربی بدون تیم زیادی وجود نداشت. یورگن کلوپ قرارداد پنج ساله داشت و شرایط برای دیگران نیز این چنین بود. لوپتگی می‌توانست بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی اسپانیا را ترک کند. من با لوئیس روبیالس صحبت کردم و اعلام این موضع قبل از جام جهانی به نظر خوب می‌رسید. در آن عصر اتفاقی افتاد و آنها تصمیم گرفتند همکاری‌شان را با لوپتگی به پایان برسانند. مادرید نباید چیزی به فدراسیون پرداخت می‌کرد چون لوپتگی را برکنار کرده بودند. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد باید به این سازمان پول می‌دادیم.

رئیس باشگاه رئال مادرید افزود: زمانی که لوپتگی هدایت مادرید را بر عهده گرفت بازی‌های زیادی را با شکست به پایان رساندیم و درک این شرایط سخت بود. فشار روی تیم تا جایی پیش رفت که بازیکنان نتوانستند عملکرد نرمال داشته باشند. اگر به گذشته برمی‌گشتم شاید لوپتگی را بر کنار نمی‌کردم اما زمانی که می‌بینید شرایط عوض نمی‌شود تصمیم به تغییر می‌گیرید. در پایان فصل متوجه شدیم که بازیکنان از لحاظ جسمانی و ذهنی به شدت خسته بودند. فشار به قدری زیاد بود که تحمل آن سخت بود.

پرس در ادامه به وضعیت امروز رئال مادرید اشاره کرد و گفت‌: جهان فوتبال غیر منطقی است. باید همیشه پیروز شد. زمانی که توانستیم در پنج سال چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم، ما را با دوران آلفردو دی استفانو مقایسه کردند.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره بارسلونا اظهار کرد: من درباره بازی بارسلونا مقابل لیورپول (شکست ۳ بر صفر در آنفیلد و ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا) خوشحال نمی‌شوم. با خوسپ ماریا بارتومئو هم‌دردی می‌کنم. با این حال این اتفاق ارزش کاری که ما انجام دادیم را نشان می‌دهد. من از اینکه می‌بینم به بازیکنان توهین می‌شود ناراحت می‌شوم. از هو شدن آنها نیز ناراحت می‌شوم چون اتفاق عادی نیست.

در چند روز گذشته شایعه جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید وجود داشته است. برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که کاپیتان رئال مادرید قصد داشته به صورت بازیکن آزاد این تیم را ترک کند و در لیگ چین بازی کند. پرس در این رابطه اظهار کرد: آنها به دفتر من آمدند و از من پرسیدند که راموس می‌تواند به صورت آزاد به فوتبال چین انتقال پیدا کند؟ پاسخم به آنها منفی بود. ما با باشگاه چینی صحبت کردیم. غیر ممکن است که راموس، مجانی رئال مادرید را ترک کند. او تنها در صورتی از باشگاه جدا خواهد شد که مبلغ بند آزادسازی‌اش پرداخت شود.

رئیس باشگاه رئال مادرید در ادامه به سانتیاگو سولاری و تصمیمات سرمربی آرژانتینی اشاره کرد و گفت‌: او معتقد بود کاری که انجام می‌دهد شرایط را بهتر می‌کند اما مشکل چیز دیگری بود. همه بد بودند. در ابتدا ما بازی‌های خوبی را انجام دادیم و دوباره خود را پیدا کردیم. سه بازی سختمان را به خوبی پشت سر گذاشتیم اما در ادامه برابر خیرونا قرار گرفتیم و شکست خوردیم. سپس دوباره تیم افت کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم شرایط را بهتر کنیم و زین‌الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی کردیم.

پرس افزود: برای رضایت زیدان کاری انجام ندادم. او به اندازه کافی استراحت کرده بود و برای بازگشت به رئال مادرید اشتیاق داشت. زیدان به مادرید نیامد تا این تیم را قهرمان لالیگا کند. زمانی که نتایج بدی با تیم کسب کرد به برکناری‌اش فکر نکردم. مطمئن هستم که او می‌تواند شرایط را بهتر کند. با زیدان یک پروژه جدید را شروع کرده‌ایم.

شایعه حضور کیلیان ام‌باپه و نیمار در رئال مادرید وجود دارد. پرس در این رابطه اظهار کرد: من نه با زیدان، نه با ام‌باپه و نه با نیمار صحبت نکرده‌ام. به بازیکنان فکر نمی‌کنیم. فصل نقل و انتقالات از یکم جولای آغاز می‌شود. سپس با سرمربی صحبت خواهم کرد. مشکل خرید و فروش وجود دارد.

رئیس باشگاه رئال مادرید افزود: هنوز هیچ پیشنهادی برای بیل یا بازیکن دیگری دریافت نکرده‌ایم. تنها از چین برای راموس به ما پیشنهاد داده‌اند که به آنها پاسخ منفی دادیم. در حال بررسی شرایط بازیکنان هستیم.

او در مورد ادن هازارد هم گفت‌: نمی‌توانیم این بازیکن را هفته آینده معرفی کنیم. چگونه می‌توانیم با تیمی که فردا یک فینال را پیش رو دارد مذاکره کنیم؟ این یک نوع بی احترامی است. تلاش برای امضای قرارداد با هازارد در چند سال گذشته را تکذیب نمی‌کنم. با این حال هنوز ما موفق نشدیم او را به عنوان بازیکن رئال مادرید معرفی کنیم.

پرس درباره امضای قرارداد با آنتوان گریزمان اظهار کرد: هرگز این بازیکن را به ما پیشنهاد ندادند.

رئیس باشگاه رئال مادرید در ادامه به جدایی کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت‌: از این اتفاق پشیمان نیستم و اگر دوباره به گذشته باز گردیم همان اتفاقات رخ خواهد داد.

پرس درباره بازیکنان رئال مادرید گفت‌: در فصلی که گذشت بازیکنان از سطح خود فاصله داشتند، به جز بنزما. اغلب بازیکنان به دلیل خستگی جسمانی و ذهنی و فشار و استرس نتوانستند در حد خود ظاهر شوند. ما فصل بدی را پشت سر گذاشتیم.

رئیس باشگاه رئال مادرید در پایان به عناوین تیمش اشاره کرد و گفت‌: مادرید در ۱۰ سال اخیر توانست ۱۷ جام را بالای سر ببرد. شنبه این هفته ۱۱۰۰ روز خواهد بود که رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا شناخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان ادن هازارد تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد زین الدین زیدان سانتیاگو سولاری سرخیو راموس کریستیانو رونالدو کریم بنزما کیلیان ام باپه نيمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن

باواریایی‌ها با انگیزه جبران ناکامی‌های خود در فصل جاری به مصاف رئال مادرید خواهند رفت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته بود. 

کادرفنی بایرن مونیخ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مادرید را اعلام کرد. بونا سار، کینگزلی کومان، ساشا بویی و رافائل گریرو بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی باواریایی‌ها در نبرد سانتیاگو برنابئو نخواهند بود. 

لیست بایرن مونیخ برای تقابل با رئال مادرید لیست بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رابطه‌ ناگسستنی غول‌های اروپا؛ هدیه جالب فلورنتینو پرز به سران بایرن مونیخ / عکس
  • پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید