Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت اجرایی و شورای سیاسی حزب مجمع ایثارگران انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، هیئت اجرایی این حزب متشکل از واحدهای اجرایی است که ریاست آن را مهدی کیانی به عهده گرفته است و زیرمجموعه آن واحدهایی است که مسئولین شأن توسط شورای مرکزی حزب مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

بر این اساس محمود عزلتی مقدم به عنوان مسئول واحد پشتیبانی، حسین بی‌غم مسئول واحد شعب و استان‌ها، رضا امینی مسئول واحد اقشار، محسن ترکاشوند مسئول واحد جذب، علیرضا آفریدون مسئول واحد تشکیلات، سعید پورعزیزی مسئول واحد روابط عمومی و حسین احمدی به عنوان مسئول واحد آموزش هیأت اجرایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران در جلسه‌ای درباره تشکیل شورای سیاسی این حزب انتخاباتی برگزار کرد و جواد امام، غلامرضا ظریفیان، علیرضا علوی تبار، محمدرضا پروازی، مهدی کیانی، قاسم میرزایی، علی اسدی، علی شکوهی، ابراهیم اصغرزاده، سعید پورعزیزی، محمد رضا مرشدی، عباس سقایی، محمدرضا جورکش، حسین بی غم و خسرو طالب زاده به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورای سیاسی حائز اکثریت آرا شدند.

حزب مجمع ایثارگران به دبیر کلی جواد امام در سال گذشته با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلبان حزب مجمع ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس