Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:15:29 GMT

مدرسه نجات‌غریق و غواصی استان همدان فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۸۸۵۵

مدرسه نجات‌غریق و غواصی استان همدان فعال می‌شود

سیروس سوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق تصمیم کمیته استعدادیابی هیئت و در راستای توسعه و ارتقای رشته ورزشی نجات‌غریق و غواصی مدرسه نجات‌غریق و غواصی استان همدان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: آموزش غواصی در سنین پایه، برگزاری هرساله جشنواره بزرگ منجیان غریق در سنین پایه، اعزام به مسابقات استانی و کشوری، بهبود امنیت اماکن آبی در راستای سیاست‌های فدراسیون و آشنایی با مفاهیم اولیه نجات‌غریق و منجی گری از اهداف و راهبرد مدرسه نجات‌غریق استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان با اشاره به شرایط پذیرش در این مدرسه گفت: داشتن حداقل سن ۷ و حداکثر ۱۴ سال، تسلط مقدماتی در یکی از شناهای رقابتی کرال، سینه، قورباغه، پروانه، کرال پشت که در غیر این صورت پس از گذراندن دوره به کلاس معرفی خواهند شد و برگه سلامت پزشکی از شرایط پذیرش است.

سوریان با اشاره به نظارت مستمر بر کیفیت آب استخرهای استان همدان بیان کرد: هیئت غواصی و نجات‌غریق استان همدان با همکاری بهداشت همدان بر کیفیت آب تمامی استخرهای دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نظارت فنی و مستمر دارد.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان عنوان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده استخرهای همدان از سیستم الکترولیز نمک استفاده می‌کنند.

کد خبر 4627278

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی اداره کل ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی فلسطینی‌ها پس از پذیرش توافق توسط حماس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 23 پس از آنکه حماس از پذیرش توافق و آتش بس گفت، مردم غزه در خیابان شروع به شادی کردند. این در حالی است که اسرائیل هنوز حاضر به پذیرش این توافق نشده است. تصاویر این شادی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • شادی فلسطینی‌ها پس از پذیرش توافق توسط حماس
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد