Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز،‌ «بن‌علی ییلدریم» نامزد حزب حاکم «عدالت و توسعه» و فرد نزدیک به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در ترفندی عجیب به استفاده از حساب کاربری قدیمی خود در زمان ریاست پارلمان متوسل شد.

ییلدریم در ماه ژانویه گذشته به عنوان آغاز فعالیت‌های انتخاباتی خود در استانبول، بزرگترین شهر این کشور از سمت ریاست پارلمان استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مروری بر حساب کاربری ییلدریم در توئیتر نشان می‌دهد که از تاریخ ۲۷ ماه می چند توئیت گذاشته است اما توئیت‌های دیگر به تاریخ ۱۶ ماه فوریه باز می‌گردد و ما بین این دو دوره هیچ تاریخی ثبت نشده است. 

این اقدام در چارچوب حمله تبلیغاتی شدید حدود یک ماه پیش از برگزاری انتخابات استانبول که برای اردوغان و حزبش بسیار اهمیت دارد، صورت گرفته است. 

به نظر می‌رسد ییلدریم که قبلا رئیس دولت بوده اهمیت شبکه‌های ارتباطی را درک کرده است چرا که رقیبش «اکرم امام اوغلو» نامزد حزب جمهوری‌خواه خلق از این شبکه به خوبی استفاده می‌کند. 

امام اوغلو حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده در توئیتر دنبال دارد و توئیت‌هایش بازخورد فراوانی از سوی دنبال کنندگان دریافت می‌کند. 

سایت «احوال»‌ عنوان کرد که تعداد دنبال کنندگان حزب جمهوری از ۳۸۲ هزار کاربر به ۸۶۹ هزار در شب انتخابات ماه مارس رسید. 

امام اوغو موفق شد ییلدریم را در انتخابات شهرداری استانبول شکست دهد اما حزب اردوغان نتیجه را نپذیرفت و برای لغو نتایج به شدت تلاش کرد. 

کمیته عالی انتخابات ترکیه در اوایل ماه جاری میلادی با بیان اینکه به مواردی از نقض قانون دست پیدا کرده است، دستور برگزاری مجدد انتخابات را صادر کرد که این موضع با انتقادات شدید مواجه شد. حزب مخالف ترکیه بر اطمینان کامل خود به پیروزی در انتخابات مجدد در ۲۳ ماه ژوئن  تأکید کرد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: توئیتر انتخابات شهرداری استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده

جزئیات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به‌عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

کد خبر 749936

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه