Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام به موقع صدا و سیما در مورد هتاکی به مقدسات اهل سنت و برخورد با عوامل شبکه و برنامه سبب شد رسانه‌های معاند فرصت دامن زدن به این موضوع را پیدا نکنند. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن محکوم کردن اقدام مداح هتاک در برنامه زنده به مقدسات اهل سنت اظهار داشت: دشمنان اسلام با دیدن وحدت در دنیای اسلام خشمگین هستند به همین دلیل هیچگاه از تلاش برای تفرقه‌افکنی بین برادران اهل شیعه و سنی کوتاه نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر احترام به قومیت‌ها و مذاهب تاکیدفرموده‌اید و به فرموده ایشان اگر هر کسی دانسته یا ندانسته به مقدسات اهل سنت و تشیع توهین کند، مزدور دشمن است تصریح کرد: از اینکه تنبیه مجازات افراد نامعقول به سرعت در دستور کار قرار گرفت بسیار خرسندیم چرا که این امر سبب شد مردم در رابطه با دشمنی ایران با خود توجیه شوند و هیچ شکافی بین شیعه و سنی ایجاد نشود.

تقدیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از برخورد علی عسکری با عوامل پخش برنامه موهنقدردانی نمایندگان اهل سنت از برخورد قاطع رئیس رسانه ملی با مدیران خاطی شبکه 5تشکر نماینده اهل سنت مجلس از قوه قضائیه

وی خاطرنشان کرد: یکی از آموزه‌های مهم اسلامی ایجاد وحدت و زدودن تفرقه از جامعه اسلامی است به همین دلیل دشمن باید بداند این نوع حرکات نابخردانه هیچ‌گاه بین شیعه و سنی شکاف ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک الگوی مناسب در زمینه وحدت محسوب می‌شود تصریح کرد: وحدت میان شیعه و سنی در جای جای ایران اسلامی نمود پیدا کرده به همین دلیل دشمن از هر راهی برای تفرقه افکنی میان برادران اهل سنت و شیعه استفاده می‌کند.

وی گفت: اقدام به موقع صدا و سیما در مورد هتاکی به مقدسات اهل سنت و برخورد با عوامل شبکه و برنامه سبب شد رسانه‌های معاند فرصت دامن زدن به این موضوع را پیدا نکنند.

انتهای پیام/ش

R7843/P1377/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.   امیررضا رجبی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار تا ۲۵ اردیبهشت امسال فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیکی تبدیل کنند، آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می شوند.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الزام قانونی برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت های جدید است.   طبق بررسی های انجام شده از مجموع ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان خراسان رضوی تاکنون تعداد ۲۸ هزار پروانه معادل ۱۲ درصد شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند