Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هندوانه، هلو و زرد آلو نسبت به هفته گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی از کاهش ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومانی هر کیلو هندوانه در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو هندوانه در میدان مرکزی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر نرخ هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلوگرم پرتقال جنوب ۵ تا ۷ هزار و ۵۰۰، پرتقال خونی شمال ۴ تا ۷ هزار و ۵۰۰، خیار بوته‌ای ۲ تا ۴ هزار و ۵۰۰، خیار گلخانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، سیب لبنانی زرد و قرمز ۶ تا ۱۱ هزار، کیوی ۶ تا ۱۰ هزار و موز ۱۱ تا ۱۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش ۳ تا ۶ هزار تومانی هلو پیش رس و ۱۰ هزار تومانی زردآلو خبر داد و گفت: هر کیلو توت فرنگی کرج با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰، توت فرنگی گرگان ۵ تا ۱۲ هزار، زرد آلو ۱۰ تا ۲۰ هزار، طالبی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، گلابی جنگلی ۴ تا ۱۲ هزار، گوجه سبز یرقان ۵ تا ۱۳ هزار، گوجه سبز شمال ۳ تا ۹ هزار، ملون ۳ تا ۵ هزار و هلو پیش رس ۷ تا ۱۴ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: تقاضای چندانی برای خرید میوه در بازار وجود ندارد/ حداکثر قیمت هر کیلو پیاز ۲ هزار تومان

وی قیمت هر کیلوگرم بادمجان قلمی را یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم بادمجان گلخانه‌ای ۴ تا ۶ هزار، باقالی سبز ۲ تا ۳ هزار، برگ مو ۵ تا ۱۶ هزار، پیاز زرد ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰، پیاز شیری ۲ تا ۳ هزار و ۷۰۰، ریواس ۴ تا ۷ هزار، سیر تازه ۵ تا ۱۰ هزار، سیب زمینی نو ۴ تا ۶ هزار، فلفل تند ریز ۵ تا ۸ هزار، فلفل دلمه سبز ۵ تا ۸ هزار و کنگر ۸ تا ۱۳ هزار تومان است.

کارگر ادامه داد: هم اکنون هر کیلو کاهو پیچ سالادی با نرخ یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، کاهو رسمی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، کدو مسمایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، گوجه فرنگی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، لوبیا سبز ۵ تا ۸ هزار، نخود سبز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰، هویج ۳ تا ۵ هزار، کلم بروکلی ۸ تا ۱۲ هزار، گل کلم یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم سفید ۲ تا ۳ هزار و کلم قرمز ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی و با احتساب سود منطقی در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

وی نرخ هر کیلوگرم سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت میوه در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه پیش بینی می‌شود که قیمت میوه تا پایان ماه مبارک رمضان و حتی عید فطر نوسانی نداشته باشد.

وی در پایان درباره آخرین تحولات بازار میوه‌های نوبرانه تصریح کرد: اگرچه نوبرانه گیلاس به بازار عرضه شده است، اما به سبب میزان محدود هنوز در نرخ نامه نیامده است.

انتهای پیام/

قیمت میوه در عید فطر نوسانی نخواهد داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار

طبق نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت