Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@21:35:10 GMT

صدر اعظم اتریش برکنار شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۹۶۳۵

صدر اعظم اتریش برکنار شد

پارلمان اتریش صدراعظم این کشور را برکنار کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به دنبال رسوایی اخیر معاون صدراعظم اتریش، پارلمان این کشور رای اعتماد خود به سباستین کورتز صدراعظم دولت ائتلافی را پس گرفت تا جوان ترین صدر اعظم اتریش رکورد کوتاهترین دوران صدر اعظمی را تجربه کند .    روز 29 اردیبهشت، یک روز پس از آنکه انتشار ویدئویی از زد و بند مالی معاون صدراعظم اتریش به استعفای این سیاستمدار راستگرا منجر شد ، سباستین کورتس با اعلام فروپاشی کابینه ائتلافی ، از رئیس‌جمهور اتریش خواست انتخابات پیش از موعد برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این ویدیو که دو روزنامه آلمانی «اشپیگل» و «زود دویچه» منتشر کردند نشان داده می شود که هاینس کریستین اشتراخه ، معاون صدراعظم در سال ۲۰۱۷ با زنی که ادعا شده تبعه روسیه است، دیدار کرده و از این زن خواسته در انتخابات از حزب متبوع او حمایت مالی کند .

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اتریش برکناری صدراعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • گام عملی برای جهش تولید
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد