Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@06:51:20 GMT

انتخاب بارزانی به عنوان رئیس اقلیم کردستان عراق

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۰۳۳۶

انتخاب بارزانی به عنوان رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه الفرات، گزارش داد: نچیروان بارزانی به عنوان رئیس جدید اقلیم کردستان عراق تعیین شد.

بر اساس این گزارش، پارلمان منطقه کردستان عراق امروز سه شنبه با 68 رای مثبت از مجموع 81 نماینده حاضر، نچیروان بارزانی را به  عنوان رئیس جدید اقلیم کردستان انتخاب کرد.

نشست امروز پارلمان اقلیم برای انتخاب رئیس آن از صبح امروز آغاز شد و رای گیری مستقیم درباره نامزدهای تصدی ریاست اقلیم صورت گرفت، این در حالی بودکه فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان این جلسه را تحریم کرد و تصمیم به عدم مشارکت در آن گرفت، جنبش نسل جدید هم تصمیم گرفت در این جلسه به سبب محقق نشدن شروط مطلوب برای روند رای گیری شرکت نکند، چرا که آن را در راستای خدمت به نظام پارلمانی قلمداد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد