Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@23:49:57 GMT

مجمع انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۰۵۰۸

مجمع انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، این گردهمایی با حضور محمد رضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، علی جلیلی عضو هیات رئیسه انجمن و نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و اعضا کمیته ها و روسای انجمن های استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این نشست نصیرزاده رئیس انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ فدراسیون ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسولین استانی انجمن ها گزارشی از عملکرد انجمن درسال ۹۷ پرداخت و افزود همه این موفقیت های مرهون حمایت و همراهی روسای انجمن های استانی بوده است.

در ادامه این گردهمایی دکتر دهخدا ضمن اشاره به تصویب آیین نامه انجمن های ورزشی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی افزود در آیین نامه جدید که به امضا وزیر علوم رسیده است اختیارات ریس انجمن افزوده شده است و برای انجمن به صورت مجزا حسابی مستقل در نظر گرفته شده است.

دراین نشست تقویم سال ۹۸ به تصویب اعضا جمع حاضر رسید و سپس هریک از مسئولین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه پیرامون نحوه اعزام نفرات منتخب به مسابقات و رویداد های بین المللی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد رئیس انجمن نسبت به ارسال دعوتنامه از سوی کمیته برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی به فدراسیون دانشجویی اقدام کنند تا نسبت به دریافت مجوز از سوی شورای برون مرزی اقدام شود.

همچنین در این جلسه با اهدای لوحی از سوی زمانی رئیس دانشگاه پیام نور به دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از همکاری صمیمانه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با دانشگاه پیام نور تشکر و قدردانی کردند.

این لوح تقدیر توسط علی جلیلی عضو فراکسیون ورزش به نمایندگی از دانشگاه پیام نور به دکتر محمد رضا دهخدا اهدا شد.

همچنین در این نشست سه استان قم، گیلان و اردبیل به ترتیب به عنوان انجمن برتر استانی معرفی واز آنان تقدیر گردید.

انتهای پیام/

28 / 167 فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دهخدا وزنه برداری فدراسیون پاورلیفتینگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دهخدا وزنه برداری فدراسیون پاورلیفتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین مقدم در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی گفت: خوشبختانه با حضور آقای نصیرزاده در راس فدراسیون پیگیری امور بهتر شده و نگاه فرهنگی و ورزشی به این رشته تغییر کرده هرچند مشکلاتی از گذشته باقیمانده که حل آنها سخت است.

علایی مقدم یادآورشد: از استان قزوین افراد شاخصی در این رشته فعالیت می کنند و نماینده ما در فدراسیون هستند و خوشحالیم که حضور رئیس جدید فدراسیون بسیار امیدبخش بوده است.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام حدود ۱۷ رشته را پوشش می دهد و هیئت بزرگی است و آمار بیمه شده ها به ۱۴ هزار نفر رسیده که بیانگر بزرگی این رشته است.

علایی مقدم اضافه کرذ: برنامه های ۱۵ گانه این رشته باید فعال شود اما به امور فرهنگی هم باید توجه کنید.

وی اظهار کرد: شاخصه این هیئت داشتن قهرمانان ملی از استان قزوین است و امیدواریم فدراسیون هم از این ورزشکاران حمایت کنند و با فعال شدن شورای عالی ورزش از سوی وزیر محترم امیدواریم به موفقیت های بیشتری برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امسال دو برابر تفاهم نامه مالی با هیئت پرورش اندام داشتیم و با پیش بینی بودجه ۱۵ میلبارد تومانی قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای هیئت های ورزشی استان و ۵ میلیارد تومان برای شهرستانها هزینه کنیم تا فعالیت ها بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: تاکید داریم نرم افرار مالی هیئت پرورش اندام فعال شود و نرخ گذاری امسال و شرایط رتبه بندی باشگاهها انجام و سریعا اعلام شود.

وی در خصوص کمبود فضا برای این رشته تصریح کرد: در شهر قزوین یک سالن شهید بابایی داریم که اکثر رشته ها در آن فعالیت می کند و از هیئت ها اجاره نمی گیریم و هزینه های ناچیز برای خدمات آب و برق است.

علایی مقدم تصریح کرد: در خصوص تامین فضا برای تمرین این رشته در استادیوم ۱۵ هزار نفری در کنار سالن بیلیارد یک فضایی داریم که می توانید تجهیزات بدنسازی و پرورش اندام را در این مکان قرار دهید و با مدیر مجموعه تفاهم کنید تا از آن استفاده شود

.مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در همکاری با هیئت بدنسازی قول داد به صورت موقت فضایی در مجموعه سردار آزادگان در اختیار قرار دهد.

وی گفت: هیئت های شهرستانی باید شناسه داشته باشند زیرا نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی است.

علایی مقدم افزود: در استان حدود ۷ سال قبل فقط یک مربی در این رشته داشتیم اما امروز دهها مربی داریم و ۱۴هزار ورزشکار بیمه شده هم ساماندهی شده که ارزشمند است.

دراین مجمع از مجموع اعضای ۲۵ نفره مجمع تعداد دو نفر غایب بودند که از میان ۲۳ رای ماخوذه «آفشید خوشنویس» با کسب ۲۱ رای بعنوان ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902117

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش