Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@18:24:29 GMT

تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۰۵۶۸

تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کلانشهر اراک گفت: تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک، پنجشنبه هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شفیعی شهردار کلانشهر اراک، در گفتگو با دیار آفتاب؛با اشاره به اینکه پل شریعتی آماده بهره‌برداری شهروندان است، گفت: به جهت قرارگیری در ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) و شب‌های قدر، افتتاح تقاطع غیرهمسطح شریعتی به روز پنجشنبه ۹ خردادماه سال جاری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با اشاره به مشخصات فنی پل اظهار کرد: طول کلی تقاطع غیرهمسطح شریعتی (عرشه و کوله‌ها) ۱۲۰۰ متر طول است که دارای ۲۹ عدد پایه، ۳ عدد کوله، ۴۵ عدد ستون و ۸۵ عدد پایه روشنایی است.

وی اجرای۳۳ هزار مترمکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی، ۶۵ هزار مترمکعب اسکافلدبندی، ۲۵ هزار مترمکعب بتن‌ریزی، ۳۳ هزار مترمربع قالب‌بندی، ۱۱ هزار مترمربع ایزولاسیون عرشه(ایزوگام)، ۱۸۰۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی و ۲۲۰۰ متر طول رنگ‌آمیزی هندریل را بخشی از عملیات اجرایی این پروژه عنوان کرد.

شهردار اراک گفت: در این پروژه ۱۲۰۰ متر طول لوله گاز، ۶۰۰ متر طول لوله فاضلاب شهری، ۸۱۰ متر طول لوله‌های آب سایز ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر، ۲۲۰۰۰ متر طول کابل برق فشارقوی و ضعیف،۲۶۰ متر طول کابل مخابرات، ۱۴۰ عدد تیر برق و پایه روشنایی و درنهایت۱۰ ملک، به‌عنوان معارضین اجرای تقاطع، جمع‌آوری و تخریب‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام جهات ترافیکی و حرکتی در این پل دیده‌شده، گفت:عملکرد تقاطع شریعتی بهبود عبور و مرور شهری و همچنین اتصال محور شریعتی به طالقانی است که باعث تسریع در تردد شهروندان و جلوگیری از ایجاد ترافیک می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال