Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طلوعی ظهر امروز سه شنبه در جلسه امنیت پارک‌ها که در شهرداری کرمانشاه برگزار شد، وظیفه شهرداری را ایجاد فضاهای فرهنگی، تفریحی برای شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد امنیت در پارک‌ها با شهرداری نیست.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان نیاز مردم به تفرج گاه‌ها، اماکن تفریحی و فضای سبز بیشتر نمود پیدا خواهد کرد لذا به این منظور یکسری برنامه ریزی لازم است تا فضای مناسبی برای مردم در تعطیلات فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمانشاه بیان داشت: لازمه این کار این است که از مراجع قضائی گرفته تا نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های ذیربط دست به دست هم دهیم و فضای امنی را ایجاد کنیم.

وی از فضای نامناسبی که قلیان فروشی‌ها در سطح پارک‌ها ایجاد کرده‌اند انتقاد و خاطرنشان کرد: جمع آوری قلیان فروشی‌های سطح پارک‌ها بر عهده شهرداری نیست و هم اکنون شاهدیم که قلیان‌ها فضای مناسبی در پارک‌ها به خصوص پارک شرقی و غربی به وجود آورده است.

طلوعی بیان داشت: در سطح کرمانشاه اقدامات وسیعی برای آباد کردن شهر در دست اجرا داریم که نیاز به همدلی برای کمک به امنیت پارک‌ها و فضاهای سبز سطح شهر داریم اگر چه مشکلات مالی فراوانی داریم اما تا کنون نیز با دست خالی و در سخت‌ترین شرایط توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.

وی گفت: توسعه خیابان مدرس، اجرا کردن طرح بی آر تی در سطح شهر و بسیاری موارد دیگر را در دستور کار داریم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اقداماتی که در سطح شهر برای زیبا سازی انجام می‌دهیم توسط سارقان به سرقت می‌رود، اظهار داشت: در پل قره سو نورپردازی داشتیم اما در یک شب حدود ۷۰۰ متر کابل شهرداری به سرقت رفت و در خصوص نصب تجهیزات امنیت نداریم.

وی با تاکید بر اینکه همه در قبال این مشکلات وظیفه داریم که این مشکلات را رفع کنیم، گفت: تا کنون پراکنده کار می‌کردیم و هر کس فقط وظیفه خود را انجام می‌داد اگر نیروی انتظامی، دادستانی و دیگر دستگاه‌های مربوطه همکاری کنیم بهتر می‌توانیم با متخلفین برخورد و فضای امنی برای شهر ایجاد کنیم.

طلوعی عمده اقدامات سارقان را ناشی از مشکلات اقتصادی بیان کرد و افزود: جهت ارتقا فضای سبز و کمک به محیط زیست اقدام به خرید بیش از ۲ میلیون نهال و کاشت آنها کردیم اما فردای روز بعد آنها هم به سرقت رفتند که واقعاً همچین اتفاقی را در جاهای دیگر مشاهده نمی‌کنیم.

وی اذعان داشت: مردم کرمانشاه مردمی هستند که بی توجهی زیادی از سوی مسئولین به آنها شده است باید کاری کنیم که این توجهات برگردد تا مردم نیز انگیزه بیشتری برای توجه به زیباسازی شهر داشته باشند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در امر زیبا سازی اگر مردم مشارکت داشته باشند بدون شک شهری زیبا را می‌توانیم داشته باشیم، افزود: هر کسی در هر مقامی باید دغدغه شهر را داشته باشد باید کار انجام دهیم و با کمترین امکانات بیشترین بهره را ببریم.

وی افزود: شهر کرمانشاه بیمار است و تنها راه علاج آن همدلی و همکاری مسئولین است تا بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.

عدم وجود روشنایی مناسب در پارک‌ها، سرقت تجهیزات رفاهی و تفریحی در پارک‌ها، عدم استاندارد لازم تجهیزات بازی و تفریحی در پارک‌ها، توزیع مواد مخدر در پارک‌ها، معتادین متجاهر، ساخت و سازها و احداث حصارهایی توسط میراث فرهنگی در محدوده پارک‌ها، تجمع دست فروشان و متکدیان، نداشتن نماز خانه فعال و… از جمله مشکلاتی بود که جهت ارائه راهکار در این جلسه عنوان شد.

کد خبر 4627906

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد

سخنگوی سابق وزارت بهداشت گفت: قلیان اکسیژن یک اسم شبهه‌ناک است زیرا ماده مورد استفاده در این دستگاه فقط گاز اکسیژن نیست و ماده دیگری به نام N۲O یا نیتروز اکسید استفاده می‌شود که گاهی به آن لقب "روانگردان" نیز می‌دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کیانوش جهانپور؛ سخنگوی سابق وزارت بهداشت در واکنش به خبر تایید قلیان اکسیژن در قالب یک طرح مطالعتی از سوی وزارت بهداشت اظهار کرد: آن‌چه در سالهای اخیر در ایران تحت عنوان قلیان اکسیژن شناخته می‌شود به نوعی الگوبرداری و تغییر فرم چیزی است که در کشورهای دیگر تحت عنوان "اکسیژن کلاب" شناخته می شود؛ یک اسم شبهه‌ناک است چرا که ماده مورد استفاده در این دستگاه، صرفاً گاز اکسیژن نیست و ماده دیگری به نام N2O یا نیتروز اکسید استفاده می‌شود که به‌عنوان گاز خنده نیز شناخته می‌شود.

سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند

سخنگوی سابق وزارت بهداشت متذکر شد: این گاز کاربردهایی در حوزه پزشکی و صنایع غذایی و شیمیایی دارد؛ پس اصل موضوع جدید نیست اما الگوی مصرف به سمت استفاده نابجا از این ماده رفته و به عنوان سرگرمی رفته است و گاهی به آن لقب "روانگردان" نیز می‌دهند البته باید در نظر داشت اثر تخریبی و روانگردان آن مشابه بسیاری از موادمخدری که مرسوم است نیست.

جهانپور گفت: گاز خنده‌آور در برخی از کشورها مجاز و در برخی کشورها نیز به طور کلی این نوع استفاده از آن، ممنوع است و بیشتر در صنایع دارویی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد