Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی لهستان در اظهارات تند و زننده، به مردم ایران توهین کرده است.

طرفداری- مایکل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان بارها در رده ملی و باشگاهی مقابل تیم های ایرانی قرار گرفته است. او اخیرا مصاحبه ای جنجالی و توهین آمیز در مورد مردم ایران داشته است؛کوبیاک پس از این اظهارات با واکنش های مفنی زیادی از سوی مردم ایران و لهستان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از مصاحبه جنجالی کوبیاک را در طرفداری خواندید؛ اما او پس از این صحبت ها در لهستان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. شدت اعتراض ها و واکنش های منفی به حدی بود که بیشتر جملات توهین آمیز این بازیکن از مصاحبه اش حذف شد. به نقل از sport.radiozet کوبیاک در بخشی دیگر از مصاحبه اش در مورد ایران و مردمش گفت:

ایرانی‌ ها همیشه وانمود می کنند که افرادی بی گناه، مظلوم و آرام هستند اما به نظرم آنها مردمی خشن، بد ذات و ملعون هستند. با وجود اینکه با افتخار خود را فارس (ایرانی) و جدا از اعراب می دانند اما  از نظر من دیگر چنین کشوری وجود ندارد. آنها رفتارها و عادات پیش پا افتاده ای دارند. بعضی وقت ها مجبوریم مقابل آنها بازی کنیم اما برای من دیگر چنین کشوری وجود ندارد.

لازم به ذکر است ایران در هفته سوم این مسابقات لیگ ملت های والیبال، میزبان است و تیم ملی لهستان به ایران خواهد آمد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پشیمانم!
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است