Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۴ هزار بسته غذایی در ایام مبارک ماه رمضان با طرح «همای رحمت» برای کمک به افراد نیازمند از طریق جمعیت هلال احمر تهیه و بسته بندی و در شب‌های قدر توزیع می‌شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی در گفت‌وگو با خبرنگاران یزد اظهار داشت: 4 هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته صد و هشتاد هزار تومان در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان استان یزد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد، گفت: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می‌کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.

5 هزار بسته غذایی و معیشتی در میان اقشار محروم استان فارس توزیع می‌شود2500 سبد غذایی برای نیازمندان توسط هلال احمر زنجان توزیع شد2000 حامی ویژه کودکان ایتام و نیازمند استان بوشهر جذب شد

وی با اعلام اینکه جامعه هدف این طرح خانواده بیماران صعب العلاج، ایتام, زنان سرپرست خانوار, معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و ... است، عنوان کرد: برنج، مرغ،گوشت، میوه و حبوبات و سایر مواد غذایی از جمله محتوای بسته اهدایی همای رحمت است.

وی با اشاره به اینکه مردم یزد مشارکت بسیار خوبی در کمک به نیازمندان و فعالیت‌های خیرمندانه دارند گفت: این بسته‌ها از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم تهیه شدهکه در این شب‌ها بین مستمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد