Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه فرانسه از عربستان سعودی و امارات متحده عربی خواسته به «جنگ کثیف» در یمن پایان دهند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزیر خارجه فرانسه حملات ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی علیه یمن را «جنگ کثیف» توصیف کرده و از عربستان سعودی و امارات متحده عربی خواسته به آن پایان دهند. 

ائتلاف تحت امر عربستان سعودی به‌منظور بازگرداندن قدرت به «عبدربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی و تضعیف جنبش مردمی انصارالله یمن، حملات هوایی خود را به این کشور فقیر عربی از فروردین 1394 آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جنگ که تابحال میلیاردها دلار برای سعودی‌ها هزینه در بر داشته است، تاکنون به کشته شدن ده‌ها هزار یمنی که بیشترشان غیرنظامی هستند منجر شده است. صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز دوشنبه از کشته و زخمی شدن 27 کودک یمنی در حملات 10 روز اخیر ائتلاف متجاوز سعودی خبر داده است. 

این در حالی است که عربستان با وجود حملات گسترده به یمن و تخریب بسیاری از زیرساخت‌های این کشور فقیر عربی، در رسیدن به اهداف اعلامی خود از جمله تأمین امنیت در مرزهایش با یمن و برگرداندن هادی به قدرت ناکام مانده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عربستان سعودی فرانسه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد