Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امروز شهرياري سرپرست دادسراي امور جنايي تهران از قتل همسر دوم محمدعلي نجفي شهردار پيشين تهران به اسم ميترا (استاد) نجفي خبر داد.
به گزارش سرويس حوادث آريا، شهرياري سرپرست دادسراي جنايي در جمع خبرنگاران درباره جزئيات قتل همسر دوم نجفي اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اين خانم با سلاح گرم به قتل رسيده و اکيپ تشخيص هويت، بازپرس و پليس آگاهي براي انجام تحقيقات در صحنه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص اين‌که چه ساعتي وقوع قتل گزارش شده است، گفت: ساعت 11 تا 11:30 بوده است.
سرپرست دادسراي جنايي در پاسخ به سوال ديگر درباره اين‌که چند تير شليک شده است، گفت: چند تير شليک شده و يک تير به قلب اصابت کرده است.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا آقاي نجفي در صحنه حضور داشت يا نه گفت: من آقاي نجفي را نديدم.
شهرياري تأکيد کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اين موضوع در دست بررسي است.
در همين حال يک منبع آگاه در نيروي انتظامي از قتل همسر دوم محمدعلي نجفي شهردار سابق تهران خبر داد
اين منبع گفت: همسر دوم نجفي با اصابت گلوله به ناحيه سينه در منزلش به قتل رسيده است و عوامل اداره آگاهي و پليس جنايي در محل حادثه حضور دارند و به محض دريافت اطلاعات کامل‌تر آن را منتشر خواهند کرد.
اين منبع گفت: اين حادثه ساعت نه و نيم تا ده صبح در منطقه سعادت آباد رخ داده است.
در اين ارتباط تيم جنايي و تشخيص هويت تحقيق از نجفي شهردار سابق و همسايه‌ها را آغاز کرده و با بازبيني دوربين‌هاي مدار بسته پليس آگاهي در جستجوي سرنخ‌هايي براي راز گشايي از اين جنايت که به احتمال فراوان به انگيزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.
 يک مقام آگاه در ارتباط با اين جنايت گفت: در حال حاضر قاضي ويژه قتل تهران به همراه تيم تشخيص هويت پليس آگاهي در محل جنايت سرنخ‌هاي مربوط به اين جنايت را جمع آوري کرده و برخي از تحقيقات نيز نشان از ردپاي قاتل دارد.
 غلامحسين اسماعيلي، سخنگوي قوه قضائيه ضمن تاييد خبر قتل ميترا استاد همسر دوم محمدعلي نجفي گفت: در حال حاضر بازپرس ويژه قتل در محل صحنه وقوع قتل هستند. همچنين اکيپ‌هاي مربوط به کشف جرم، پزشکي قانوني و پليس آگاهي نيز در محل هستند و مستنداتي هم جمع‌آوري شده است.
 سخنگوي قوه قضائيه در خصوص شايعه احضار و بازداشت شهردار اسبق تهران در اين رابطه هم گفت: بنده از اين موضوع اطلاعي ندارم، اما مي‌دانم تاکنون شخصي به عنوان متهم اين قتل دستگير نشده است.

واکنش نجفي به قتل ميترا استاد
شهردار اسبق تهران گفت: پرونده قتل همسرم در حال بررسي از سوي مرجع قضايي است.
محمدعلي نجفي شهردار سابق تهران درخصوص قتل همسرش گفت: اين پرونده در حال بررسي است.
وي در خصوص اينکه آيا ايشان با فرد يا افرادي درگيري داشته است يا شما به فردي مظنون هستيد، گفت: اجازه بدهيد تحقيقات انجام شود.
شهردار سابق تهران درخصوص اينکه شما آخرين بار چه زماني همسرتان را ديديد گفت: من الان مشغول کاري هستم و نمي‌توانم صحبت کنم.

ازدواج پرحاشيه
محمدعلي نجفي نجفي از شهريور تا اسفند 1396 بر جايگاه شهرداري تهران نشست، اما در واپسين روز‌هاي اين سال استعفا کرد و بررسي کناره گيري او به جلسات شوراي شهر تهران در سال بعد موکول شد و در آغاز سال 97 اعضا با استعفاي او موافقت کردند.
پس از آن، اما در حالي که تصور مي‌شد محمد علي نجفي مدتي از رسانه‌ها غايب خواهد بود و به معالجه بيماري‌يي مي‌پردازد که به خاطر آن کناره گرفته بود ناگهان بحث همسر دوم پيش آمد و پس از شايعاتي که دربارۀ درست بودن يا نبودن اين خبر و صيغه‌اي يا عقدي بودن ازدواج آن دو مطرح شد «ميترا استاد» به عنوان «همسر عقدي» گفتگو کرد.
انتظار براي واکنش محمد علي نجفي، اما به درازا نکشيد، چون با انتشار تصويري صميمانه و متفاوت با عرف رسمي مديران ارشد جمهوري اسلامي در اينستاگرام و با شعري از حافظ به شايعات پاسخ داد و عملا تأييد خبر ازدواج خود با ميترا استاد بود که ديگر با عنوان ميترا نجفي مصاحبه مي‌کرد.
«اگر غم، لشگر انگيزد که خون عاشقان ريزد
من و ساقي به هم سازيم و بنيادش براندازيم»
با اين حال، هر چند خبر ازدواج رسمي اين دو تاييد شد، ولي انتساب اين صفحه و مطالب مندرج در آن به نجفي تکذيب شد.
همان زمان، ميترا استاد نيز گفت و گويي با سايت اميد مردم انجام داد و گفت: هر فردي مي‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان‌ها تا زماني که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است.
وي افزود: هر انساني يک زندگي خصوصي دارد؛ چه آقاي دکتر نجفي و چه هر شخصيت ديگري؛ درست نيست با کسي که واقعا اينقدر براي کشور و نظام زحمت کشيده است، اينطور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ايشان چرا ازدواج کرده است. يک عده مي‌گويند اين‌ها طلاق مي‌گيرند و اختلاف سني دارند، اين حرف‌ها چيست؟ اين سخنان را مي‌گويند تا به زعم خود براي تخريب دکتر نجفي نظر‌ها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صيغه‌اي دکتر نجفي هستم در حاليکه من عقدنامه دارم و حتي اگر صيغه هم باشد هيچ مشکلي نداشت.
وي با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفي تاکيد کرد: آقاي دکتر نجفي از من خيلي محترمانه خواستگاري کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ايشان جواب مثبت دادم و اين زندگي سر گرفت.
 
آخرين مصاحبه ميترا استاد
ميترا استاد، همسر محمدعلي نجفي، که اين روزها مصاحبه‌اش با يکي از کانال‌هاي تلگرامي واکنش‌هاي فراواني را در پي داشت به انصاف نيوز مي‌گويد «انتشار برخي کليپ‌ها و اخبار در فضاي مجازي که شبهات فراواني را ايجاد کرده بود مرا عليرغم ميلم مجبور به آن مصاحبه و واکنش کرد.»
گفت‌وگو با ميترا استاد را در ادامه بخوانيد:
چرا اين مصاحبه را انجام داديد تا چنين فضاي ملتهبي ايجاد شود؟
دليل اينکه من صحبت کردم افشاگري‌هاي غيراخلاقي در کانالي به‌نام پشت‌پرده بود که توسط آقايي به نام امين فردين اداره مي‌شود.
آقاي امين فردين چندماه پيش کليپي ساختند که در آن تهمت‌هاي فراواني را نسبت به بنده و دکتر نجفي مطرح کردند. ما آن زمان نامزد بوديم تا يکديگر را بيشتر بشناسيم و بعد ازدواج کنيم. کليپي ساخته بود و درآن توهين کرده و تهمت‌هاي زيادي زده بود که يکي از آنها اين بود که صداي بريده شده از من در مکالماتم را بر روي صداي يک آقايي گذاشتند که البته بسيار ناشيانه بود. اينگونه تنظيمش کرده بودند که انگار پيشنهاد رشوه به من داده است و من پذيرفته‌ام. مگر مي‌شود که شما پيشنهاد رشوه‌ي فردي که تلفني با شما گفت‌وگو کرده و غريبه است را بپذيريد؟!
بحث بعدي، مراسم تولد آقاي دکتر بود که من برايشان در هتل اسپيناس برگزار کرده بودم و احتمالا جريانش را مي‌دانيد. بنده و خانواده‌ام بعلاوه‌ي يکي از همکارانمان حضور داشتند. برنامه‌اي بسيار رسمي بود و حتي موسيقي که در داخل هتل پخش مي‌شد صدايش اصلا به قسمتي که ما نشسته بوديم نمي‌رسيد، که بگويند موسيقي غير معمول بوده يا بدحجابي و رفتارهاي خارج از عرف وجود داشته. به هرحال فيلم آن روز در هتل موجود است و مي‌توانند ببينند. چرا بادليل و مدرک اين حواشي و شايعات را مطرح نکردند؟ چون دستشان خالي قصدشان تخريب دکتر نجفي بود. دليل اين تخريب‌ها هم اين بود که يکسري از فسادهاي اقتصادي را عنوان کرده بودند و خودتان در جريان هستيد.
آقاي فردين دو کليپ ديگر هم ساخت که کليپ آخرش بهانه‌اي براي مصاحبه‌ي من شد. من پس از ديدن اين کليپ با آقاي دکتر تماس گرفتم و گفتم که اين کليپي درآمده که بسيار بد است. آن را برايشان ارسال کردم که حالشان بد شده بود. گفتند چرا ما آدم‌ها اين‌قدر راحت براي تخريب يکديگر به هرکاري دست مي‌زنيم.
پس از انتشار اين کليپ موج پيام‌ها به من آغاز شد که يک همچين بحثي وجود دارد. عکس عقد محضري من و همسرم را منتشر کرده بودند. به آقاي دکتر گفتم الان که عکس من و شما را منتشر کرده‌اند جنجال به‌پا خواهد شد و فردا مي‌گويند که شما دوست هستيد، کسي چه مي‌داند که ما زن و شوهر قانوني هستيم. فردا براي ما حرف و حديث خواهد شد و گفتم اجازه دهيد تا مصاحبه‌اي انجام دهم که اين مسايل روشن شود؛ گفتند که “باشد، حالا مي‌آيم و صحبت مي‌کنيم” به محض اينکه مکالمه‌ي ما تمام شد من فهميدم که شب حال‌شان بد شده و از خانه خارج شده بودند و در نهايت بخاطر مشکل قلبي به بيمارستان رسانده بودند‌شان.
بعد از بيمارستان هم دکتر گفته بود که موبايل تا مدتي ممنوع باشد چون اين تنش‌ها خطرآفرين خواهد بود. از تهران خارج‌شان کردند تا احوالشان بهتر شود و بازگردند.
دليل اينکه من برخلاف ميلم مجبور شدم صحبت کنم، انتشار عکس‌هاي مراسم خصوصي عقد ما بود. من براي دفاع از حيثيت و آبروي چهل ساله‌ي آقاي دکتر نجفي و خودم مصاحبه کردم. بالاخره من هم خويشان و آشناياني دارم و در عرصه‌ي سياسي و هنري فعال بوده‌ام.
صحبتي هم که کردم اين بود که من زن رسمي ايشان هستم. منظورم از اينکه “اگر هم صيغه بود مشکلي نداشت” در آن مصاحبه، اين بود که اين‌کار از نظر شرعي و اسلامي مشکلي نداشته است.
خود من هم مخالف چندهمسري و تعدد زوجات هستم و مي‌گويم فساد و هرج و مرج در جامعه بوجود مي‌آورد؛ مگر اينکه دليل محکمي از سوي طرفين وجود داشته باشد.
وقتي آقاي دکتر و من که 35 سال سن دارم تصميم به اين کار مي‌گيريم حتما موضوعي اين ميان وجود دارد که شخصي است و فقط هم خودمان درجريانش هستيم. چرا مردم بايد کنکاش کنند.
همان زماني که کليپ را ديدم تماس‌ها به من شروع شد. حتي فاميل خودم هم نمي‌دانستند که من ازدواج کرده‌ام. پدرم مي‌گفت “من نمي‌خواهم بگويم که تو جدا شده‌اي و بعد ازدواج کرده‌اي، فردا ممکن است هزار اتفاق ديگر بيافتد، اصلا کسي نداند. “حتي به پدر من زنگ زده بودند که “آقاي استاد، دخترت رفته با آقاي نجفي عکس گرفته و سرش را هم گذاشته روي شانه‌اش. مگر او زندگي نداشت” که پدر من گفته بود “نه همسرش است و…” که آنها هم بحث کرده بودند کي جدا شد و … يعني فاميل‌هاي خود ما در کرمانشاه هم ديده بودند.
کسي که در عرصه‌ي سياسي نيست و نمي‌داند که اين مسائل ممکن است از کجا آب بخورد مي‌آيد و مي‌بيند که دختر فلاني با آقاي نجفي باهم عکسي به اين شکل گرفته‌اند. خب اين سوالاتي ايجاد مي‌کند که آبروي من و آقاي نجفي را زير سوال مي‌برد. من هم حرف بدي نزدم، کاملا محترمانه گفتم که من همسر دائم آقاي نجفي هستم.

خانم دانشور و اشخاص ديگري پس از مصاحبه‌ي شما انتقاداتي را به شما و آقاي نجفي وارد کردند. پاسخ‌تان به اين انتقادات چيست؟
من به خانم دانشور پاسخ داده بودم، نمي‌دانم به دستشان دسيده يا نه، اما آن پاسخ را به دوستان دادم تا در کانال‌هاي مختلف کار کنند. خيلي تلاشي نکردم و انگيزه‌اي هم نداشتم؛ به اين دليل که کار ايشان کار قشنگي نبود و دخالت در حريم شخصي و خصوصي ديگران بود. ايشان عملکرد تمام شوراي شهر را زير سوال برده که «آقاي نجفي همان بهتر که استعفا داديد» اصلا ايشان در جايگاهي نيستند که چنين مطلبي را عنوان کنند.
نيازي به توضيح نديدم اما بيشتر بخاطر آقاي دکتر، از من خواسته شد تا پاسخي دهم تا هم ايشان و هم اشخاص ديگري که در زمينه‌ي درست کردن شايعات و قضاوت‌هاي نابجا درمورد حريم خصوصي افراد دستي بر آتش دارند، در جريان قرار گيرند.

آن مصاحبه در چه شرايطي انجام شد؟
کانال‌هاي زيادي با من تماس گرفتند. به هرحال من وظيفه مي‌دانستم تا به آنها توضيح دهم. چون براي خانواده‌ي خبرنگاران ارزش قائلم. ولي يک مقدار هم از شيطنت‌هاي ريزي که براي درست کردن برخي چالش‌ها انجام مي‌دهند دلگيرم.

هجمه‌ها عليه آقاي نجفي به‌تازگي تمام شده بود تا دوباره با اين مصاحبه آغاز شد. آيا آقاي دکتر موافق انجام اين مصاحبه بودند؟
آقاي دکتر کلا پيش از اينکه هرگونه مصاحبه‌اي انجام شود، تشريف برده بودند سفر و هنوز هم بازنگشته‌اند. منتها من به ايشان اطلاع دادم که مصاحبه‌اي انجام مي‌دهم و ايشان واکنش خاصي نشان ندادند. يعني تاييد يا تکذيب نکردند. انجام آن مصاحبه تصميم شخصي من بود.

به آقاي نجفي هيچ دسترسي از سوي خبرنگاران وجود ندارد تا در اين مورد صحبتي شود…
من اصرار خواهم کرد که ايشان حتما مصاحبه‌اي داشته باشند. چون الان يکي از شايعات بسيار بدي که بوجود آمده، در مورد استعفاي ايشان است. مي‌گويند دليل استعفاي ايشان فشار همسرشان بوده است. يا يک‌جا قيد شده ايشان اصلا جراحي نکرده يا جايي ديگر گفته‌اند که بخاطر فشار سياسي اين استعفا اتفاق افتاده… در صورتيکه مدارک پزشکي ايشان موجود است و هرزماني که لازم باشد آن را منتشر خواهيم کرد.
من براي مردم ارزش قائل‌ام و دوست ندارم که خدايي ناکرده ذهن‌شان به سمتي برود که اصلا هيچ واقعيتي نداشته. مثل همين دليل استعفا. ما اصلا از پارسال تصميم به ازدواج گرفتيم، به هم علاقمند شديم و تاريخ عقدمان را، که به اصرار ايشان روز ولادت يکي از ائمه بود تعيين کرده بوديم.
حتي ما در جريان بيماري هم قرار نگرفته بوديم چون آقاي دکتر هنوز اصلا بيماري‌شان کشف نشده بود. يعني در دوراني که نامزد بوديم نه بيماري ايشان مشخص بود و نه حرفي از استعفا در ميان بود. چندماه بعد از اينکه ما تاريخ عقدمان را مشخص کرديم، حال ايشان بد شده بود و به دکتر که مراجعه کرده بودند متوجه شدند که بيمار هستند.
آيا اين ارتباط وسيله‌اي براي فشار بر ايشان و استعفا قرار نگرفت؟ چون همان زمان هم در بين سياسيون و لايه‌هايي از خبرنگاران اين اطلاع وجود داشت که اين مساله را اهرم فشار بر آقاي نجفي قرار داده‌اند.

اصلا اين‌طور نبود. شما بايد حرف ما که در اين ماجرا بوديم را بپذيريد و يا حرف کساني که بيرون از اين ماجرا هستند؟! مگر مي‌شود ازدواج کسي دليل استعفايش شود؟ يا اينکه من خواسته باشم که ايشان اصلا به شهرداري نرود؟
ما تصميم به ازدواج داشتيم و نامزد بوديم. البته خب يکسري فشارهاي سياسي وجود داشت که آقاي دکتر خودشان هم مطرح کرده بودند و چيز جديدي نيست. ايشان بعد از مراسم و ماجراي برج ميلاد صحبت کردند و گفتند که عمده‌ترين دليل من براي استعفا، بيماري است؛ چون دکتر ايشان تاکيد کرده بودند که تنش به‌هيچ وجه براي حال ايشان خوب نيست. شما در جريان هستيد که تنشي که برسر ماجراي روز زن و آن دختربچه‌ها ايجاد شد، باعث شد که از ما خيلي ساده سوالاتي پرسيده شود، بدون هيچ مشکلي. مگر کار خلاف شرع کرده بود که بخواهد به اين دليل استعفا دهد؟!
آن زمان که نامزد بوديم از من سوالاتي پرسيده شد، اما اينگونه نبود که کسي بيايد بگويد ازدواج کردن يا نکردن ما مشکلي دارد؛ سر آن مسائلي که در برج ميلاد رخ داد دوستان سوالاتي هم از من پرسيدند، اما اينکه کسي بخواهد از ازدواج ما جلوگيري کند يا ما را ودار به ازدواج کند به والله العلي العظيم، چنين نبود.
يعني رابطه‌ي ما از ابتدا عاشقانه بود و تصميم خودمان بود که ازدواج کنيم. روزي که آقاي دکتر از من خواستگاري کردند اصلا فکر نمي‌کردم که تا اين حد به من علاقمند باشند. خدا را شکر زندگي خوبي هم داريم. اگر دوستان بگذارند به آرامش برسيم ممنون مي‌شويم.

به هرحال به لحاظ عرفي هنوز بحث ازدواج دوم پذيرفته شده نيست…
اينجا بحث عرف مطرح نبود؛ کسي از زندگي قبلي و خصوصي ايشان اطلاع ندارد و اجازه هم ندارد که کنکاش کند. ولي به هرحال کسي که ازدواج مي‌کند يکسري توافقات در زندگي‌اش دارد. هرکسي دليلي براي کاري که مي‌کند دارد. چطور ممکن است آقاي دکتر نجفي بدون دليل منطقي و توجيح قابل قبول ازدواج مجدد کنند؟
من نمي‌خواهم موضوع را باز کنم، به اين دليل که کاملا شخصي است و اصلا اجازه ندارم که درباره‌ي آقاي دکتر و يا آن خانم محترمي که بسيار هم خانم خوبي هستند و در زندگي‌شان بودند حرفي بزنم. اما مگر مي‌شود يک مردي مثل دکتر نجفي که خودش مدافع حقوق بانوان است و بارها در بحث‌ها و مجالسي که بوديم ديديم که چقدر براي مديريت بانوان زحمت کشيدند و تلاش کردند، چطور ممکن است که ايشان بدون دليل چنين کاري انجام دهد؟
آيا ما بايد حتما کنکاش کنيم و آن دليل را دربياوريم؟ خب اصلا نمي‌خواهند آن دليل را بازگو کنند. شايد آن خانم راضي نباشد که آن دليل عنوان شود، ما چرا بايد اصرار کنيم؟ منِ نوعي که همسرش هستم اصرار نمي‌کنم که اين موضوع فاش شود، در صورتيکه به نفع من هم هست؛ يعني ديدگاه‌ها کامل تغيير خواهد کرد.
ما الان مرداني داريم که همسران‌شان در کما هستند و يا هزار مريضي ديگر دارند، در فاميل خودم چنين زناني وجود دارند، که به همسرشان اصرار کرده‌اند برو و ازدواج کن و مرد نپذيرفته و گفته است که من حالا که بيمار هستي نمي‌توانم از تو جدا شوم. در نهايت زن گفته است که من مي‌مانم، شما برويد و ازدواج کنيد. زن مانده و مرد رفته ازدواج ديگري کرده و براي همسر دوم هم منزلي تهيه کرده، اما تمامي مسووليت‌هايش را براي همسر اول انجام داده.

چرا مي‌خواهند کنکاش کنند؟ اين کنکاش‌ها در حريم خصوصي افراد کاري بسيار کثيف است.
ديگر نمي‌گويندکه ممکن است آن زن طلاق گرفته باشد، ممکن است در شرايط طلاق عاطفي باشند، ممکن است بيمار باشد يا دلزده باشد؛ به چه دليل ما مي‌آييم و بدون سند و مدرک اين مسايل را عنوان مي‌کنيم.
اصلا يکي از شرط‌هايي که من براي ازدوج با ايشان گذاشتم اين بود که من را قانع کنند که زندگي ديگري در کار نيست. من حتي به خودشان هم گفتم که «خودت صداي خود را ضبط کن تا بدانند که من بدون دليل روي زندگي هم‌نوعم نيامده‌ام». ايشان من را قانع کردند.
شايعاتي وجود دارد که گفته شده است من سمت ايشان رفته‌ام. اين دروغ محض است. اول ايشان از من خواستگاري کردند که من دليل قانع کننده‌اي خواستم و حتي شرايطي را تعيين کردم که اين شرايط از اين قرار بود: صداقت، جلوگيري از هرگونه پنهانکاري در زندگي، بدون اجازه‌ي هم کاري نکنيم و تا آخر عمر کنار يکديگر باشيم. ايشان در حرم امام رضا به من قول داد.
البته اين شرايط متقابل بود. از سوي ديگر مسائلي راجع به سن ما مطرح مي‌کنند؛ براي من سن يک رقم بود. تنها چيزي که براي من مهم بود اين بود که هيچ‌کس به اندازه‌ي ايشان مرا دوست نداشت.

يک نقد اين بود که شما در مصاحبه‌ي خود هيچ صحبت و اشاره‌اي به همسر اول دکتر نجفي  در تکريم ايشان نداشتيد…
من چون اجازه نداشتم اين بحث را مطرح نکردم. من اين اجازه را به خودم نمي‌دهم که نام کسي را، چه در  تمجيد و چه در بدي، بياورم. آيا بايد ايشان راضي باشد که من تعريف کنم يا خير؟ يا اينکه اگر قرار است بدي‌اي بگويم آيا نبايد ايشان راضي باشد از مسايلي که عنوان مي‌شود؟ من که مثل بعضي افراد نمي‌توانم بدون هيچ سند و اجازه‌اي بيايم و چيزي بگويم.
من مدافع حقوق بانوان هستم و بدون دليل اين ازدواج را نپذيرفته‌ام. بدانيد که پشت اين موضوع يک دليل قانع کننده وجود دارد.
شايعه‌ي ديگري که راجع به شما مطرح کردند اين بود که همسر دکتر نجفي مسلمان نيست و اهل حق است…
مگر ممکن است که يک مرد مسلمان متدين و معتقد زن غيرمسلمان اختيار کند؟
ميترا استاد در پايان تاکيد مي‌کند که ديگر قصد گفت‌وگو با هيچ رسانه‌اي را ندارد و اين آخرين مصاحبه‌اش خواهد بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نجفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود

شهردار منطقه ۱۷ گفت: موضوع خط راه آهن تهران ـ اهواز جزو مباحث مهم این مناطق است و مردم خواستار آن هستند که این خط همچون خط راه آهن تهران ـ تبریز یا به زیر زمین یا در صورت امکان به خارج از این دو منطقه منتقل شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا سیفی؛ شهردار منطقه 17 با اشاره به اولین برنامه از سلسله بازدیدهای رئیس جمهور و برخی از وزرای دولت از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق اظهار کرد: در منطقه 17، وزرای راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد حضور پیدا کردند تا مهم‌ترین موضوعات و مسائل منطقه بررسی شود.

سیفی با بیان اینکه قرار شد تا بعد از بررسی موارد، مصوب شود تا در اسرع وقت موضوعات مطرح شده حل شوند تا شاهد کاهش مشکلات اصلی مناطق جنوبی تهران و نزدیک‌تر شدن به عدالت در شهر تهران باشیم، گفت: یکی از مشکلات مناطق جنوبی به خصوص منطقه 17 که در این جلسه مطرح شد، موضوع کمبود سرانه‌های آموزشی بود؛ در این خصوص 2 پیشنهاد مطرح شد، وزیر آموزش و پرورش در این جلسه گزارشی ارائه داد و قرار شد نسبت به افزایش سرانه‌های آموزشی، دولت و وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشند. وزیر آموزش و پرورش موضوع تاسیس و افتتاح 5 مدرسه را در این جلسه مطرح کرد که طبق آن 3 مدرسه در منطقه 17 و 2 مدرسه در منطقه 18 تاسیس خواهد شد. در کنار پیشنهاد فوق، شهردار تهران هم قول مساعدت لازم را در این باره داد تا درنهایت سرانه آموزشی این محدوده ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم منطقه 17، کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی است؛ وزیر بهداشت پس از بازدیدی که از بیمارستان ضیائیان داشت، گزارشی در جلسه ارائه کرد و قرار شد تا در مورد توسعه این بیمارستان با همکاری شهرداری تصمیمات لازم اتخاذ شود.

شهردار منطقه 17 با اشاره به یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه که جزو مطالبات مردم این منطقه است، تصریح کرد: تیرهای چراغ برق معارض و فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده بود که مقرر شد موضوع فوق در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد تا تیرهای چراغ برق فرسوده و معارض جمع آوری شود.

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

سیفی به یکی دیگر از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مطالبات مردم مناطق 17و 18 اشاره کرد و گفت: موضوع خط راه آهن تهران ـ اهواز جزو مباحث مهم این مناطق است و مردم خواستار آن هستند که این خط همچون خط راه آهن تهران ـ تبریز یا به زیرزمین یا در صورت امکان به خارج از این دو منطقه منتقل شود.

وی افزود: رئیس جمهور در این خصوص تاکید کرد شهرداری و وزارت نیرو در اسرع وقت بررسی‌های لازم را انجام دهند و وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن هم همکاری لازم را داشته باشند تا خط راه آهن تهران ـ اهواز که حدود 7 کیلومتر بوده و از وسط بافت شهری عبور می‌کند؛ یا جمع‌آوری شده یا به زیرزمین منتقل شود.

شهردار منطقه 17 با اشاره به نوسازی بافت فرسوده گفت: بنا بر تاکید رئیس جمهور مقرر شد بسته‌های تشویقی آماده شود که هم مالکان بافت‌های فرسوده و هم سازندگان، برای نوسازی ترغیب و تشویق شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود