Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@21:30:28 GMT

مدیر جدید شبکه ۵ سیما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۱۹۲۳

ساعت 24-سید مرتضی میرباقری، معاون رییس سازمان در امور سیما در حکمی سعید اشناب را به مدیریت شبکه پنج سیما منصوب کرد.

 سیدمرتضی میرباقری، معاون سیما، در بخشی از حکم سعید اشناب، مدیر شبکه پنج سیما، این‌چنین آورده است: «عنوان شبکه پنج، شبکه تهران، بیانگر اهمیت  استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است و انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از همکاران ارزشمند رسانه ملی به ویژه آن شبکه و راهنمایی‌ها و کمک‌های نهادهای ذی‌ربط در انجام این ماموریت اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، توجه به مسائل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از اهم ماموریت‌های مدیر جدید شبکه پنج سیماست که سید مرتضی میرباقری درحکم انتصاب اشناب بر آن‌ها تاکید کرده است.

میرباقری همچنین در این حکم از مجاهدت ها و تلاش‌های ارزشمند جواد رمضان‌نژاد در طول مدیریت این شبکه صمیمانه قدردانی کرده است.

سعید اشناب که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس است و سوابق مدیریتی همچون مدیرشبکه جهانی جام‌جم، مدیرشبکه الکوثر، مدیرگروه‌های اجتماعی و مستند شبکه دو سیما، مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق، مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت برون مرزی، مشاور مدیریت شبکه دوسیما و موسس دفاتر شبکه الکوثر در بیروت و نجف اشرف را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند