Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:12:31 GMT

اجرای اپرای هندونه در شیراز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۲۰۶۸

اجرای اپرای هندونه در شیراز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اپرای کمیک هندونه با حضور هشتاد نفر از بهترین نوازندگان و خوانندگان شیرازی و چندین نوازنده از تهران (به دلیل نبود این ساز‌ها در شیراز) با آهنگسازی امیر حسینی و ارکستر وکر شیراز و به رهبری احسان سالاری به روی صحنه می‌رود.

امیر حسینی، آهنگساز و درماتیست اپرای هندونه در مورد این اثر گفت: هیچ اثر هنری توسط بشر خلق نمی‌شود بلکه از کتابخانه هستی کشف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اپرای کمیک هندونه کشفی بود هر چند ناچیز در دل فرهنگ شیراز، و تقدیم شد به تمامی هنرمندانی که در مسیر نمودار شدن آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

اپرای کمیک هندونه یک اثر موسیقی است که بر اساس یک داستان فولکلوریک ایرانی (شیرازی) نوشته شده و توسط خوانندگان بازیگر با همراهی ارکستر روایت می‌شود تا نمود زیباتری پیدا کند.

محتوای این داستان به دلیل محلی بودن ساختار و ادبیات عامیانه آن برای ایرانیان به خصوص شیرازی‌ها ملموس و باورپذیر است.

ساختار موسیقی اثر به دلیل تلفیق برخی از تم‌های محلی شیرازی با موسیقی علمی کلاسیک عملکرد تخصصی پیدا کرده است و توجه مخاطب خاص را نیز جلب می‌کند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه www.shirazorchestra.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اجرای اپرای کمیک هندونه در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان حاشیه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • (تصاویر) دانشجویان شیرازی هم تجمع کردند
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز