Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ با شرکت تیم‌های خارجی و داخلی در اردبیل برگزار می‌شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه اردبیل توانسته در چندین سال گذشته میزبانی شایسته خود را در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی ورزشی به اثبات رسانده و شایستگی آن بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته سال 98 تاریخ درخشانی برای توسعه ورزش اردبیل رقم می‌خورد بیان کرد: برگزاری چندین رویداد ملی و بین‌المللی در اردبیل تاریخ ماندگاری را برای رونق اقتصادی و گردشگری و نیز ورزشی استان ورق خواهد زد.

مسابقات بین‌المللی «کیک بوکسینگ» در اردبیل برگزار می‌شودقهرمان مسابقات فول کیک بوکسینگ غرب کشور مشخص شدمسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور 13 تیرماه در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ با شرکت تیم‌های خارجی و داخلی در اردبیل برگزار می‌شود و در سال‌های 84 و 89 نیز میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی فول‌کنتاکت - کیک‌بوکسینگ بوده که این میزبانی سومین میزبانی اردبیل از این دوره از مسابقات خواهد بود.

آقاخانی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در دو بخش هنر‌های فردی و مبارزه برگزار می‌شود از کشور‌های ایران، ژاپن، افغانستان، عراق، پاکستان، فیلیپین، گرجستان، مغولستان و جمهوری آذربایجان در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: انتظار ما از مسئولان و متولیان مربوطه این است که با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان این رشته پرطرفدار ورزشی را به گردشگران و مسافران معرفی کنند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که این موضوع یک اولویت اساسی است که برای یک استان یک نیاز اساسی است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند