Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تسهیلات‌کم بهره با هدف تحقق درآمد پایدار به شهرداری‌های اردبیل اختصاص می‌یابد که در این زمینه پیگیری‌های لازم توسط شهرداران باید انجام شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مسعود امامی یگانه بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای آبی بیگلو و کورائیم اظهار داشت:  تسهیلات‌کم بهره با هدف تحقق درآمد پایدار به شهرداری‌های اردبیل اختصاص می‌یابد که در این زمینه پیگیری‌های لازم توسط شهرداران باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که ارائه تسهیلات توسط شهرداری‌های کشور در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان استفاده از این تسهیلات محسوس است و در این زمینه باید همه شهرهای استان از آن استفاده کنند و اولویت توزیع اعتبارات کمک به توسعه شهرهای کوچک باشد.

تسهیلات ویژه شهرداری تهران در روز جهانی قدستسهیلات اشتغال روستایی جامعه ایثارگران استان اردبیل جذب می‌شودحکایت تعطیلی 10 ساله کارخانه «گچ» گچساران؛ 9 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت کجا هزینه شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: رفع مشکلات و موانع موجود شهرها و روستاهای کوچک با همکاری و همدلی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اولویت اساسی است و در این زمینه اهمیت به اجرای پروژه‌های شهرهای مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

امامی‌یگانه با تاکید بر ارائه برنامه‌های پیشنهادی از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای مدیریت بهینه پسماند تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه عضو کارگروه مدیریت پسماند استان و شهرستان‌ها نیز در این زمینه باید طرح‌های خود را ارائه دهند تا با اجرای این طرح‌ها زمینه برای پیشبرد اهداف در این بخش فراهم شود.

وی تصریح کرد: اهمیت به توسعه پایدار اشتغال روستایی و جلوگیری از مهاجرت معکوس یک اولویت اساسی و مهم برای ما است که در نظر داریم از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای تحقق این مهم استفاده می‌شود که برنامه‌ریزی در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل