Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:38:31 GMT

دوستان هرچقدر که می خواهند به من توهین کنند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۲۹۰۱

دوستان هرچقدر که می خواهند به من توهین کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بیایید بازی فردا را یک جشن فوتبالی حساب کنیم و از فوتبال لذت ببریم و دوستان هرچقدر می خواهند به من توهین کنند، اما جوری رفتار نکنیم که به یک هم وطن آسیب بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،میر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهارکرد: بیایید بازی فردا را یک جشن فوتبالی حساب کنیم و از فوتبال لذت ببریم و دوستان هرچقدر می خواهند به من توهین کنند، اما جوری رفتار نکنیم که یک هم وطن آسیب ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هواداران تحت تاثیر قرار نگیرید و به هم سنگ نزنند.

وی افزود: خوشحالم که مردم جشن گرفتند و به یک اتفاق مهم رسیدند. خوشحالم که با نایب قهرمانی مردم خوشحال شدندو سال آینده تیم بهتری می سازیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: به پرسپولیس تبریک می گویم برای قهرمانی. یک مسائلی به وجود آمده که هواداران دوتیم رفتار مناسبی باهم نداشته باشند. توقع داریم بازی خوبی باشد. امیدواریم سپاهان به فینال برسد، چرا که حقمان است که در فینال باشیم. پرسپولیس تیم خوبی است و مهره های خوبی دارد. بعد از لیگ تمرینات خوبی را انجام دادیم؛ در این چند جلسه و بازی با تیم ملی دانشجویان تیم شادابی خودش را پیدا کرده  و امیدوارم در زمین هم همین گونه باشد.

سرمربی سپاهان افزود:‌پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد و در تهران فکر نمی کنم به غیر از یک کاشته در آن بازی موقعیت دیگری داشتند.

وی با قدردانی از حضور خبرنگاران تصریح کرد:امیدوارم با کمک همه با یک بازی خوب و منطقی به بازی بعد برویم.

قلعه نویی تاکید به قانون 10 به 90 داشتیم اما به دلیل شرایطی که به وجود آمد رسم مهمان نوازی را به جا آوردیم و پذیرفتیم 30 به 70 باشد.
سرمربی سپاهان ضمن تشکر از مردم اصفهان و هواداران سپاهان یادآوری کرد:‌اصفهان و مردمش را دوست دارم. آدمی هستم که حرفم را خیلی رک می زنم و روزی که این تیم را تحویل گرفتیم شرایط خوبی نداشت و دکتر عظیمی کمک شایانی به ما کرد. بودجه باشگاه از قبل تصویب شده بود و تغییر آن کار سختی بود اما ایشان متمم به بودجه اضافه کرد.
سپاهان در 25 رشته قهرمان شده و 2 هزار ورزشکار دارد و او باعث شد تیم شرایط خوبی پیدا کند تا رسیدیم به این جایگاه و سال آینده قهرمانی می خواهیم.

وی افزود:‌بازیکنانی را که در فصل جدید به تیم جذب می کنیم باید در شان و شخصیت سپاهان باشند.

قلعه نویی به رابطه اش با سرمربی پرسپولیس اشاره کرد و گفت:‌با برانکو رابطه خوبی دارم. ماندم چرا ناعدالتی ها همه در حق تیم قلعه نویی است؟ رفتند روی سکو و از طرفدارانمان خواستند که آرامش داشته باشند، 90 دقیقه به من توهین کردند و اصل قضیه تفاوت کرده بود. نمی دانم چرا برای کنفرانس مرا خواستند، چیز مهم دیگری نبود؟

سرمربی سپاهان به بازی فردا اشاره کرد و افزود:باشگاه سپاهان کار بزرگی کرد که 30 درصد را داد در حالیکه  20 سال است در فوتبال این قانون را ندیدم.این قانون در دل سازمان لیگ بوده و یادش رفته است که بگوید. علی دایی. حسینی و کریمی آمدند از آنها تقدیر شد، اما با ما جه رفتاری کردند همه چیز باشگاه سپاهان جام نیست. 
هرکس در ایران بالا می رود تلاش می کنند که او را پایین بکشند.

وی گفت:‌تبریک می گویم آمدن ویلموتس را چون از آن طرف آمده بهتر دیده می شود. فدراسیون زحمت کش است ولی در سال های گذشته چهارچوب ها مشخص نبود. امیدوارم این اتفاق نیافتد و دو گروه تمرکزشان را روی وظیفه خودشان بگذارند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد:‌اولویت ما ایران و مردم ایران است وگرنه یک روز کی روش است و یک روز ویلموتس اما فقط ایران می ماند و ملت شریفش.باید ایرانی را قبول کنیم و 10 سال است که مبارزه می کنم که ایرانی را باید قبول داشت؛ برخی آقایان دستشان رو شد که ایرانی  می تواند کار های مهمی انجام دهد. در 20 کشور دنیا در همه کشورها باشد.

سرمربی تیم سپاهان در پایان به وضعیت بازیکنان اشاره کرد و گفت:‌تنها مصدوم ما جلال علی محمدی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس سپاهان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی