Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: انجام تحقیقات پلیسی در پرونده قتل میترا استاد، ظن ما را بر روی یک فرد خاص معطوف کرده و تا به این لحظه کسی بازداشت نشده اما تقریباً یافته‌های ما حکایت از ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص دارد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ اجتماعی حقوقی و قضایی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار علیرضا لطفی درباره آخرین مراحل رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد؛ همسر دوم محمد علی نجفی اظهار کرد: یافته‌های ما نشان می‌دهد که ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: انجام تحقیقات پلیسی و قضایی، بررسی ادله و آثار وقوع جرم، ظن ما را بر روی یک فرد خاص معطوف کرده و تا به این لحظه کسی بازداشت نشده اما تقریباً یافته‌های ما حکایت از ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص دارد.

وی با بیان اینکه مظنون مدنظر ما متواری است، گفت: پیگیری‌های قضایی و انتظامی دارد اما مهم این است که شخص شناسایی شده است.

لطفی متذکر شد: با توجه به روند کار تا لحظاتی دیگر خبر دستگیری وی یا تعیین تکلیف پرونده اعلام می‌شود.

پرونده قتل میترا استاد؛ تحقیقات از محمدعلی نجفی در دستور کار قرار گرفتاسماعیلی: فعلاً کسی درباره قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران دستگیر نشده استجزئیات جدید از قتل همسر دوم نجفی؛ شهردار اسبق تهران/شناسایی مظنون به قتلهمسر دوم نجفی، شهردار اسبق تهران به‌قتل رسید

انتهای پیام/

 

R1370/P1014142/S2,20,21,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شرایط صدور دستور موقت
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای