Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از معرفی مشمولان معتاد به مراکز درمانی خبرداد و گفت: این مشمولان از سوی مراکز وظیفه عمومی برای ترک اعتیاد به مدت حداکثر 6 ماه به مراکز درمانی مربوطه فرستاده می شوند.

به گزارش پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست روز سه شنبه با بیان این خبر افزود: طبق ماده 39 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی در نیروهای مسلح به کارگیری می شوند که از نظر جسمی و روانی سالم هستند بنابراین کلیه مشمولان متقاضی اعزام به خدمت توسط پزشکان معاین اولیه که مورد تایید سازمان وظیفه عمومی هستند معاینه و در صورت تایید صحت و سلامت آنان سایر مراحل اعزام انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشمولانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند و به هنگام معاینه اولیه شناسایی می شوند از سوی مراکز وظیفه عمومی برای ترک اعتیاد به مدت حداکثر 6 ماه به مراکز درمانی مربوطه معرفی می شوند.

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان معتاد پس از اتمام مهلت مقرر و انجام اقدامات درمانی؛در صورت ترک اعتیاد و ارائه گواهی از مراکز مذکور به خدمت سربازی اعزام می شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سربازی معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد