Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:15:31 GMT

پدیده جوان فوتبال ایران به فولاد  پیوست

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۳۵۵۶

پدیده جوان فوتبال ایران به فولاد  پیوست

 محمد بلبلی مهاجم جوان تیم سپیدرود با عقد قراردادی سه ساله به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش ورزش سه سرانجام نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر با انتقال محمد بلبلی به فولاد خوزستان کلید خورد.  این مهاجم جوان که جزو پدیده های نیم فصل دوم لیگ هجدهم به شمار می رفت با نظر جواد نکونام قرارداد ۳ ساله‌ای را با سرخ های اهوازی به امضا رساند تا اولین خرید این تیم مهاجم جوان سپیدرود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلبلی که در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از سایپا توسط علی کریمی به سپیدرود آمده بود با مربیگری دست نشان فرصت بیشتری برای بازی کردن در ترکیب تیمش پیدا کرد. مسئله‌ای که برای او دو گل، یک پاس گل و به دست آوردن یک ضربه پنالتی را به همراه داشت.   حالا این مهاجم می‌خواهد با ادامه روند طلایه خود این بار زیر نظر نکونام به یکی از بازیکنان آینده داره فوتبال ایران تبدیل شده و به عنوان یکی از لژیونرها در آینده مطرح شود.

محمد بلبلی نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان