Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@02:44:31 GMT

محمدعلی نجفی اعدام می‎شود؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۳۸۷۰

محمدعلی نجفی اعدام می‎شود؟

به گزارش خبرفوری، محمود علیزاده طباطبایی از وکلای برجسته پرونده‎های قضایی درباره اینکه آیا برای نجفی حکم اعدام صادر می‎شود، تصریح کرد: از نظر من بدون شک برای نجفی حکم اعدام صادر نمی‎شود، اما بنده اطلاع دقیقی از نحوه و علت اینکه چرا این موضوع رخ داده است اطلاع ندارم.

وی درباره اینکه محمدعلی نجفی با چه حکمی امکان حمل سلاح را داشته است، اظهار کرد: در کشور ما بسیاری از مقامات و مسئولیت دارای سلاح هستند و این روند از طریق تایید کمیته‎ای در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح صورت می‏‎گیرد و در واقع به خیلی از افراد از این طریق مجوز حمل سلاح داده می‎شود و این قاعده درباره نجفی نیز صدق می‎کند و وی بدون شک مجوز حمل سلاح داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حقوقدان خاطرنشان کرد: طبق مفاد قانونی قتل یک جرم خصوصی است و در صورتی که اولیای دم رضایت دهند فردی که مرتکب چنین جرمی شده است حبس محدودی را سپری می‎کند، ولی بعد آزاد می‎شود البته درباره خانم میترا استاد باید بگویم که وی یک فرزند پسر بزرگ دارد که می‎تواند درباره نحوه تعیین مجازات قاتل تصمیم بگیرد.

طباطبایی تاکید کرد: آنطور که بنده از نزدیکان وی سوال کردم نجفی پیش از اعتراف برای مشورت به قم سفر کرده است و بعد از آن با حضور در اداره آگاهی شاپور به قتل همسر خود اعتراف کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده نجفی ماهیت سیاسی دارد گفت: این پرونده به هیچ وجه سیاسی نیست و تنها به دلایل شخصی و خانوادگی صورت گرفته است.

این حقوقدان درباره اینکه آیا پذیرش وکالت نجفی به وی پیشنهاد شده است اظهار کرد: فعلا تماس و مراجعه‎ای در این راستا با بنده صورت نگرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدعلی نجفی قتل میترا استاد میترا استاد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابک زنجانی اعدام نمی‌شود؟+جزئیات

سخنگوی قوه قضاییه گفت: حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میزان، اصغر جهانگیر صبح امروز_سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 749310

دیگر خبرها

  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • فیلم| حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • بابک زنجانی اعدام نمی‌شود؟+جزئیات
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد