Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۷۴۰ تن شکر به‌صورت تنظیم بازار وارد استان و توزیع‌شده است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به پیگیری وضعیت شکر در استان اظهار داشت: در این زمینه، اولویت نخست را خانوار قرار داده‌ایم و در اولویت بعدی به بخش صنعت توجه کرده‌ایم همچنین سعی کرده‌ایم شکر به‌صورت بسته‌بندی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به وضعیت شهرهای هم‌جوار در تأمین شکر گفت: استان‌های هم‌جوار در این مشکلات زیادی داشتند، برای جلوگیری از این مسئله ما  تصمیم به کم کردن  توزیع شکر به‌صورت فله گرفتیم.

وی با تأکید بر وجود نظارت در نحوه توزیع شکر در استان ابراز کرد: بیشترین پرونده نظارتی به شکر تخصیص داده‌شده که حدود 8 پرونده بوده‌اند که به تعزیرات معرفی‌شده‌اند.

سیجانی با بیان اینکه بنکداران به‌عنوان یک صنف تأمین‌کننده کالا ارتباط خوبی با حوزه بازرگانی در تأمین شکر داشته‌اند، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان 3 هزار و 740 تن شکر به‌صورت تنظیم بازار وارد استان و توزیع‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: توزیع شکر به بنکداران 521 تن، فروشگاه‌ها هزار و 20 تن و به اصناف 550 تن توزیع شکر بوده است، همچنین 1034 تن شکر به‌صورت بسته‌بندی‌شده به کارخانه‌ها داشتیم که  از این تعداد 244 تن مربوط به خانوار و 367 تن به‌صورت قند کارخانه و 285 تن تبدیل به قند شده و توزیع شد.

7144 تن شکر تنظیم بازاری در مازندران توزیع می‌شودعدم وجود کمبود شکر در قم؛ نحوه توزیع مشکل داردالبرز| 25 تن شکر خارج از شبکه توزیع در نظرآباد کشف شد

سیجانی با بیان اینکه بیشترین گلایه در مورد توزیع شکر در حوزه خرده‌فروشی است، گفت: توصیه می‌شود در راستای کاهش قیمت بسته‌بندی سه کیلویی هم داشته باشیم که در صورت پذیرش علاوه بر 900 گرم  و یک کیلو و 800 گرم بسته‌بندی سه کیلویی هم خواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه با اشاره به کاهش قیمت تخم‌مرغ و وضعیت کشتارگاه بهاران گفت: در استان یک کشتارگاهی داریم که انحصار داشته و به آن اعتماد نداریم.

سیجانی در ادامه مطرح کرد: 52 قلم کالا را در استان رصد می‌کنیم و درصورتی‌که بالای ده درصد افزایش یا کاهش داشته باشیم را موردبحث و بررسی قرار می‌دهیم.

وی به تنظیم بازار ملی در دو زمینه خرما و گوشت اشاره و با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینهٔ خرما گفت: مباشرانی را معرفی کرده‌ایم که خرما را از جنوب تهیه کنند، استان‌های هدف کرمان و بوشهر بوده‌اند، تأمین آن رصد می‌شده و مشکلی در این رابطه نداشتیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در مورد وضعیت گوشت و اقدامات صورت گرفته در این زمینه هم عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت گوشت نیازمند کار مستمر است که در برنامه خود داریم.

انتهای پیام/

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود