Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کلات پور، گفت: محافل انس با قرآن کریم در قالب سلسله برنامه های جشن رمضان سال ۹۸ در کانون های شاخص کرمانشاه برگزار می شود.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» با اشاره به اجرای برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه با همکار معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در دهه پایانی ماه مبارک رمضان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه، افزود: این محافل نورانی در قالب سلسله برنامه های جشن رمضان تدارک دیده شده و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این محافل با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی، بیان کرد: نخستین محافل انس با قرآن کریم همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) مصادف با ۲۱ رمضان المبارک ‌‌دومین شب قدر، در مساجد نورالحسین(ع) شاطرآباد و پیامبراعظم(ص) شهرک بعثت برگزار شد.

 

حجت الاسلام‌کلات پور، زمان برگزاری تیم محافل زا از ۵ تا ۱۰ خرداد اعلام کرد ‌وگفت: سومین محفل انس با قرآن کریم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روز(سه شنبه، ۷ خرداد) در مسجد حضرت ام البنین(س) شهرک دانش برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: سایر محافل انس با قرآن کریم در کرمانشاه با حضور قراء کشوری و استانی در مساجد حضرت زهرا(س) شهرک تعاون، سادات شهرک کرناچی، حضرت ولی عصر(عج) کیهانشهر، المهدی(عج) حکمت آباد و مسجد نبی اکرم(ص) شهرک جلالیه برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مسجد استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این محافل نورانی را بهره مندی بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان، انس و الفت بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان با قرآن کریم و ترویج معارف قرآنی در جامعه برشمرد و گفت: برپایی این محافل در مساجد شهرستان های تابعه استان نیز برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر ماه رمضان احیای شب قدر مسجد ماه مبارک رمضان اردبیل سبک زندگی اسلامی جشن رمضان محافل انس با قرآن معاونت قرآن و عترت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت