Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حدود ۴۲ تا ۴۳ هزار بازنشسته در سال ۹۸ داریم، درباره جذب حق‌التدریس آزاد در سال ۹۸ گفت: طبق ضوابط اجرایی بودجه، مجاز نیستیم حق‌التدریس آزاد بگیریم. از ظرفیت موجود حق‌التدریسی که داریم تعدادی بر اساس قانون مجلس، جذب آموزش و پرورش می‌شوند و گروه دیگر کماکان به خدمت ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح راهکارهای تامین معلم برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیروی انسانی برای مهر ۹۸ انجام شده و با مشکل کمبود نیرو مواجه نمی‌شویم. از بسته نیروهای رسمی، پیمانی، معلمان حق‌التدریس و حق‌التدریس غیرموظف رسمی و پیمانی، خرید خدماتی‌ها، سرباز معلمان و از بازنشسته‌های استمرار خدمتی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۲ تا ۴۳ هزار بازنشسته در سال ۹۸ داریم، درباره جذب حق‌التدریس آزاد نیز گفت: طبق ضوابط اجرایی بودجه، مجاز نیستیم حق‌التدریس آزاد بگیریم. از ظرفیت موجود حق‌التدریسی که داریم تعدادی بر اساس قانون مجلس، جذب آموزش و پرورش می‌شوند و گروه دیگر کماکان به خدمت ادامه می‌دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش جذب گروه‌های خاص مانند سرباز معلمان نیز اظهار کرد: سهمیه سربازمعلمان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تخصیص داده می‌شود. سال گذشته ۵۰۰۰ مجوز به ما دادند که امسال به ۳۵۰۰ نفر رسیده است. تغییرات جمعیتی که اتفاق افتاده، در جمعیت سربازها نیز اثرگذار بوده و طبیعی است که اول باید نیاز خودشان را تامین کنند، سپس نیاز دستگاه‌های اجرایی تامین شود.

الهیار ادامه داد: سربازمعلم ها پس از طی دوره آموزش نظامی، یک دوره آموزش تخصصی نزد ما می‌بینند و از مهرماه  وارد مدارس می‌شوند.

وی با اشاره به نیروهای خریدخدماتی، تاکید کرد: قصد داریم اجازه ندهیم حقوق این نیروها با وقفه مواجه شود و به تعهداتمان نسبت به آنها عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جذب نیرو در آموزش و پرورش سرباز معلم مطالبات معلمان معلمان حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲