Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@23:34:34 GMT

نه به معامله قرن

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۱۷۵

جنبش حماس: تا پایان اشغالگری به مقاومت ادامه می دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جنبش حماس تأکید کرد: تا پایان اشغالگری به مقاومت ادامه می دهیم و حقوق ملت فلسطین را با قدرت از رژیم اشغالگر صهیونیستی پس خواهیم گرفت.
خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: در آستانه روز جهانی قدس اعلام می کنیم معامله قرن هرگز پیروز نمی شود، قدس هرگز یهودی نخواهد شد و این شهر پایتخت فلسطین و آزاد باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل الحیه درباره راهپیمایی های بازگشت افزود : این راهپیمایی اقدامی ملی و نماد مقاومت و هدف آن سه چیز است: بازگشت آوارگان، پایان محاصره نوار غزه و مقابله با معامله قرن. در آستانه روز جهانی قدس کمیته سازماندهی تظاهرات در یمن با صدور فراخوانی، ملت این کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد. شعار امسال روز جهانی قدس در یمن «نه به معامله قرن» است. در پاکستان هم تشکل های دانشجویی و نمایندگان احزاب مختلف سیاسی با برگزاری همایشی در شهر لاهور، بر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.حاضران در این نشست اعلام کردند: بدون حل مسئله فلسطین هرگز صلح و امنیت در خاورمیانه برقرار نخواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معامله قرن روز قدس حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: غرب فشار بر اسرائیل را افزایش دهد

به گزارش قدس آنلاین، اردوغان امروز دوشنبه از کشورهای غربی خواست تا فشار بر اسرائیل را در راستای توقف جنگ در غزه افزایش دهد.

اردوغان پس از تصمیم حماس برای پذیرش پیشنهاد توافق آتش بس مصر، گفت که از قبول کردن آتش بس توسط حماس استقبال می‌کند و امیدوار است اسرائیل نیز همین کار را انجام دهد.

یکی از رهبران جنبش حماس امروز دوشنبه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که جنبش متبوعش موافقت خود را با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه اعلام کرده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر قطر و عباس کامل وزیر اطلاعات مصر گفتگو کرد.

هنیه این دو مقام ارشد عربی را در جریان موافقت جنبش متبوعش با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • حماس: تنها مخالف توافق آتش‌بس نتانیاهو است
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • اردوغان: غرب فشار بر اسرائیل را افزایش دهد
  • حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی