Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به دنبال انتقال پسماند پتروشیمی جنوب به گیلان و اعتراض مردم این استان،  به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، همچنین اساتید دانشگاه و سمن‌های فعال در عرصه زیست محیطی، از کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه این بازدید گفت: اگر فعالیت این واحد بدون پشتوانه علمی دچار ابهام و سوالی بدون پاسخ باشد، از فعالیت آن جلو گیری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره بر تاثیر فعالیت این کارگاه در رونق تولید و توسعه اشتغال پایدار افزود: در صورتی که نظرات کارشناسی بر صحت فعالیت این واحد تولیدی و آلاینده نبودن آن دلالت کند از آن حمایت هم خواهد شد.
کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان با ساخت برج تقطیر، میعانات و پسماند‌های پتروشیمی را بازیافت کرده و به چرخه تولید برمی‌گرداند.
این درحالی است که در هفته گذشته ورود یک محموله بازیافتی از کارخانه‌های پتروشیمی جنوب کشور به گیلان و تخلیه آن در کارگاه بیلیش در رسانه‌ها مطرح و سوالات و دغدغه‌هایی برای اصحاب رسانه و افکار عمومی ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/آ

بازدید از محموله بازیافتی کارخانه های پتروشیمی جنوب کشور در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پسماند پتروشیمی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه فرهنگی یونس امره ترکیه کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی؛ فرصت‌های جدید در تولید خلاقانه فیلم کوتاه» برگزار می‌کند.

این کارگاه با حضور کنان سوباشی از کشور ترکیه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سینما تمدن موزه سینما برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین سینمایی و تعداد از فیلمسازان جوان سینمای کوتاه حضور خواهند داشت.

کنان سوباشی مدرس دانشگاه جراح پاشا استانبول، فارغ‌التحصیل دانشکده ارتباطات، گروه رادیو، سینما و تلویزیون است. مطالعات و مقالات آکادمیک سوباشی عمدتاً بر رسانه‌های نوین، سینمای دیجیتال، واقعیت مجازی و سینما، فیلم ۳۶۰ درجه، طراحی، انیمیشن و فناوری‌های جدید تمرکز دارد. او علاوه بر دوره‌ها و کارگاه‌های فنی مانند طراحی، مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن، تکنیک‌های ویرایش پیشرفته، طراحی به کمک کامپیوتر، طراحی گرافیک حرکتی، دروس تئوری را نیز تدریس می‌کند و به عنوان طراح در بسیاری از پروژه‌های ملی و بین‌المللی فعالیت دارد.

کد خبر 6099591

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک