Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:43:45 GMT

بچه پولداری که زندگی پسر فقیر را متحول کرد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۴۱۳

بچه پولداری که زندگی پسر فقیر را متحول کرد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو ماه پیش بود که ویدئوی یک پسر ۱۱ ساله پرویی که شب هنگام در زیر نور چراغ برق خیابان در حال انجام تکالیف مدرسه‌اش بود، خبرساز شد. "ویکتور مارتین" که در یک خانواده فقیر به دنیا آمده و بزرگ شده بود به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه برق‌کشی خانه، مجبور بود تکالیف مدرسه‌اش را در زیر چراغ برق خیابان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مامور پلیس شهر "موچه" پرو که سرگرم بررسی دوربین‌های خیابان بود ناگهان متوجه این مورد عجیب در یکی از پیاده‌رو‌های شهر شد. او مشاهده کرد که ویکتور هر شب در زیر یک تیر چراغ برق روی کف پیاده‌رو می‌نشیند و مشغول انجام تکالیف مدرسه‌اش تا نیمه‌های شب می‌شود.

این مامور این ویدئو را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و این ویدئو پس از گذشت چند ساعت توجه بیش از ۵ میلیون بیننده در سراسر جهان را به خود جلب کرد. اما یکی از این بینندگان یک میلیونر اهل بحرین با نام "یعقوب یوسف احمد مبارک" ۳۱ ساله بود که با دیدن این ویدئو تصمیم گرفت به این پسر فقیر کمک کند. یعقوب نه‌تنها خانه فقیرانه ویکتور و مادرش را بازسازی کرد بلکه آن را تبدیل به یک آپارتمان دو طبقه کرد.

یعقوب که خود در کودکی در شرایطی دشوار مانند ویکتور بزرگ شده بود همچنین یک کار برای مادر ویکتور دست و پا کرد تا این زن بتواند مخارج زندگی خود و پسرش را تامین کند. این میلیونر سخاوتمند همچنین قول داد هزینه‌های بازسازی مدرسه ویکتور را نیز تامین کند.

ویکتور که زندگی‌اش با یک ویدئو و عمل انساندوستانه یک جوان بحرینی کاملاً دگرگون شده است در گفتگو با Diario Correo، یکی از رسانه‌های محلی پرو گفت: "من از این مرد بزرگ قدردانی می‌کنم. من از او بسیار سپاسگزارم که قول داد مدرسه ما را تعمیر کند تا من و دانش‌آموزان دیگر بتوانیم به تحصیل ادامه دهیم."

"روزا" مادر ویکتور نیز در این باره گفت: "پسرم ویکتور هنوز از اتفاقاتی که اخیراً زندگی ما را دگرگون کرده، حیرت‌زده است. او هنوز باور نمی‌کند چطور ممکن است مردی از یک قاره دیگر به دیدن ما بیاید و زندگی ما را متحول کند؟ "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: انجام تکالیف مدرسه زیر نور خیابان به دلیل فقر! +فیلم

انتهای پیام/

اقدام تحسین برانگیز یک بچه پولدار برای پسر فقیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرو جذاب ترین ها کودک فقیر ثروتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه

دریافت 69 MB

قاسم احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه در سال جاری اولین آزمون استخدامی در اسفندماه سال قبل برگزار شد، افزود: بیش از ۲۸ هزار نفر برای آموزگاری باید جذب کنیم و نتایج مرحله اول و چندبرابر ظرفیتی اعلام شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر به مرحله مصاحبه و معاینه و گزینش راه یافتند و کانون ارزیابان آماده شدند و این معلمان باید اول مهرماه در سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

وی گفت: همچنین ۱۹ هزار معلم پرورشی، تربیتی، ورزش و سلامت نیز باید جذب شوند و سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود و این دسته نیز باید اول مهرماه در سر کلاس‌ها حضور یابند.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مجموع با طرح‌ها و آزمون‌های پیش روی بیش از ۱۰۰ هزار معلم جدید برای سال تحصیلی روانه کلاس‌های درس می‌شوند.

کد خبر 6097787

دیگر خبرها

  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش