Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به عباس میرزاد آورده است:

بر اساس شناختی که از مراتب تعهد، تجربه و سوابق مفید وزارت کشوری جنابعالی دارم به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب می شوید تا بر اساس وظایف ابلاغی از سوی وزارت کشور در زمینه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی نسبت به برنامه ریزی، پیگیری و اجرای امور ذیربط اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعامل سازنده با مراجع و مبادی ذیربط در هر دو سطح استانی و ملی، رعایت اولویت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با تأکید بر پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم و نیز تلاش وافر در توسعه فرهنگی، مشارکت های مدنی، اجتماعی و سیاسی مردم، گروه ها و احزاب و همچنین اعتلای نشاط اجتماعی، سیاسی و روحیه همکاری و همدلی مردم و زمینه سازی برای توسعه همه جانبه استان از جمله انتظارات اینجانب می باشد.

موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

شایان ذکر است؛ عباس میرزاد از نیروهای وزارت کشور است که پیش از این فرماندار شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان بود.

وی سوابق متعددی را در مجموعه وزارت کشور و استانداری ها در رده های کارشناس، کارشناس مسئول، معاون مدیرکل، مدیرکل، مشاور استاندار و فرماندار را در کارنامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله خامنه فرماندار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزارت کشور هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است