Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن بابائیان سه شنبه شب در دیدار صمیمی با روحانیون و فعالان سیاسی استان کردستان، اظهار داشت: آنچه که به نظر می رسد امروز به آن نیاز داریم همدلی همه مسئولان است و مدیریت در زمان بحران و دوران سخت لازمه خروج از این مشکلات است.

وی افزود: امروز نیاز است که مدیران ما به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی هنر مدیریت خود را در شرایط سخت به کار گیرند چرا که مدیریت در شرایط عادی و ایده آل مدیریت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام برنامه تلویزیونی شبکه پنج اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اهانت صورت گرفته به مقدسات اهل سنت در این برنامه تلویزیونی، باید گفت چنین رویدادهایی نشانه رویه اهل تشیع نیست و رهبر معظم انقلاب پیشتر اهانت به مقدسات اهل سنت را حرکت در مسیر دشمن دانسته بودند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه نباید کار و تفکر یک فرد معلوم الحال را به پای دیگران نوشت، یادآور شد: هر کسی که نسبت به مقدسات اهل سنت و اهل تشیع اهانت و توهین کند، منافق است و دشمن مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری تلاش می کنند تا جوانان انقلابی اهل سنت را کنار بگذارند، بیان کرد: این یک خطر جدی و زنگ هشدار برای مسئولان است که درگیر بازی های سیاسی دشمنان نظام نشوند.

امام جمعه قروه گفت: در نظام اسلامی جوانانی که دغدغه دین و انقلاب را دارند به ویژه جوانانی که در بین اهل سنت هستند، باید بیش از همه مورد حمایت قرار گیرند و نباید بگذاریم آنان نیز مانند جوانان اهل تشیع در خانه های خود حبس شوند و باید آنان را پای کار بیاوریم تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را به آسانی حل کنیم.

کد خبر 4628280

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه گام دوم انقلاب اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه خبری مدیریت منابع آب، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب اظهار داشت: ماهیت بارندگی‌ های بهاری با توجه به گرم شدن هوا، بارش‌هایی با شدت زیاد و در فاصله زمانی کوتاه مدت است.

وی افزود: این اتفاق در روزهای اخیر در تفت استان یزد و فین کاشان در استان اصفهان نیز رخ داد که بارش‌های پرحجم موجب آبگرفتگی شدید اراضی شد.

آقابیگی خاطرنشان کرد: این نوع بارش عموماً موجب آبگرفتگی معابر، جاده‌ها، مسیرهای ارتباطی و اراضی کشاورزی می‌شود که اکیداً به مردم و شهروندان گرامی توصیه می‌شود هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و نظامات ایمنی اعلام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه و رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

دیگر خبرها

  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها