Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:47:15 GMT

واکنش مدیرعامل مترو تهران به تجمع نیروهای حراست مترو

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۷۵۴

مدیرعامل شرکت بهره‌داری مترو تهران و حومه درباره تجمع تعدادی از نیروهای حراست مترو در ساختمان مرکزی مترو گفت: هیچ ابلاغی یا تصمیمی برای خصوصی‌سازی و انتقال پرسنل به شرکت‌های خصوصی یا انتظامی در کار نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرنوش نوبخت در گفت‌ و گو با تسنیم درباره تجمع نیروهای حراست مترو در ساختمان مرکزی این مجموعه اظهار کرد: سیاست‌های اجرایی شرکت در سال گذشته و سال جدید بر‌ آن بوده تا با ساماندهی ساختار سازمانی و پرداخت مطالبات معوق پرسنل از قبیل ارائه گروه سنواتی (از سال 93 به بعد) احکام معطل‌مانده کمیته طبقه‌بندی مشاغل (از سال 95 به بعد) به مطالبات سنوات راهبران قطار، مطالبات شرکت‌های بیمه‌گر، صندوق ذخیره کارکنان، صندوق وام مسکن و صندوق تعاون بهره‌برداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محیطی آرام به لحاظ روحی و روانی برای پرسنل ایجاد کرده و خوشبختانه با تعامل مناسب همکاران این روند رو به تعالی است.

  وی تصریح کرد: متاسفانه اخیراً عده‌ای با ایجاد شبهات و پخش شایعات در فضای مجازی از طریق سایت‌ها و کانال‌های خبری سعی بر هم زدن این آرامش و القا شبهات کاملا کذب دارند که به جهت آرامش خاطر همکاران باید اعلام کنم که شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری و حومه هیچ ابلاغی یا تصمیمی برای خصوصی‌سازی و انتقال پرسنل زحمتکش خود به شرکت‌های خصوصی یا انتظامی نداشته و تمامی مطالب پخش شده در ارتباط با تشکیل شرکت‌های خصوصی یا انتظامی برای برون‌سپاری خدمات کاملا کذب بوده و هدف انتشار‌دهندگان این اخبار کذب، صرفاً برای بر هم زدن نظم و آرامش کاری و روحی کارکنان و بهره‌برداری سوء از احساسات پرسنل خدوم شرکت است.   مدیر‌عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: با عنایت به کذب بودن اطلاعات ارسالی توسط این کانال‌ها، انتظار می‌رود تا همکاران شرکت با درایت انقلابی خود از گوش سپردن به این شایعات خودداری کرده و همانگونه که در سنوات گذشته با زحمات شبانه‌روزی الگوی مناسبی برای خدمترسانی بی‌منت به شهروندان تهرانی بوده‌اند در ادامه نیز در راستای افزایش کیفیت و کمیت این خدمات تلاش کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد