Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، اظهار داشت: در ۶ خرداد سالجاری پس از اعلام حادثه از سوی مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر، یک تیم امداد و نجات کوهستان توسط بالگرد سازمان به منطقه حادثه اعزام شد.

رضایی گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه با ارزیابی انجام شده و اقدامات اولیه مورد نیاز و تاریک شدن هوا ادامه عملیات به روز بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صبح روز هفتم خرداد تیم امداد نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا به منطقه اعزام و با درایت تیم پروازی توسط بالگرد سازمان امداد، مصدوم به را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: دیگر کوهنورد گرفتار شده در میان دره توسط تیم دوم که به صورت زمینی از طریق قایق به منطقه اعزام شده بودند، نجات یافت.

رضایی ادامه داد: کوهنوردان گرفتار شده توسط بالگرد به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اباذر شهرستان ازنا انتقال داده شدند و توسط آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا منتقل شدند.

انتهای پیام/ ر

کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه نجات یافتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر