Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «احمد کاظم» رئیس دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی جبهه‌النصره با خودرو‌های مملو از مواد منفجره و موشک‌های مجهز به عامل شیمیایی آماده حمله به نواحی مسکونی شهر حلب در شمال سوریه می‌شوند.

وی گفت: تروریست‌های النصره با خودرو‌هایی مملو از بمب‌های عامل کلر، فسفر سفید و فسفات و همچنین راکت‌های گراد و الفانت که قابلیت حمل مواد سمی را دارند، آماده حمله به مناطق مسکونی شهر حلب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این فعال حقوق‌بشر، تروریست‌ها قصد دارند با استفاده از تسلیحات شیمیایی در مناطق مسکونی سوریه، ارتش این کشور را به انجام این اقدامات ضد انسانی متهم کنند.

اوایل ماه مه، وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد واشنگتن اطلاعاتی در رابطه با حمله شیمیایی ارتش سوریه جمع آوری کرده است. در همین حال، وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد تروریست‌های النصره آماده حمله شیمیایی به استان ادلب سوریه می‌شوند تا نیرو‌های روسیه و ارتش سوریه را مقصر حمله شیمیایی به شهروندان این منطقه جلوه دهند.

پیش از این اعلام شد تروریست‌های تکفیری با حمایت کارشناسان بلژیکی، فرانسوی، مغربی و تروریست‌های موسوم به کلاه سفید‌ها برای اجرای حمله شیمیایی در استان‌های ادلب و حماه تدارک می‌بینند تا ارتش سوریه را متهم کنند و بهانه لازم برای دور جدید حملات به سوریه را به دست آمریکا و غرب بدهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی سوریه بحران انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید

به گزارش صدای ایران از فارس،غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.


طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

 
جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه