Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر اصلی‌ترین اپوزیسیون ترکیه از مردم استانبول درخواست کرد که "بی عدالتی" انجام شده علیه اکرم امام‌اوغلو، کاندیدای حزب مردم جمهوری خواه را در انتخابات مجدد شهرداری که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود، جبران کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب مردم جمهوری خواه در انتخابات محلی در ماه مارس توانست آرای بیشتری نسبت به حزب حاکم عدالت و توسعه در آنکارا و در استانبول به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرم امام‌اوغلو، حکم شهرداری استانبول را در ۱۷ ماه آوریل دریافت کرد، اما این حکم در ششم ماه مه توسط شورای عالی انتخابات لغو شد و این شورا تصمیم به برگزاری انتخابات مجدد در ۲۳ ماه ژوئن گرفت.

کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری خواه در نشست پارلمانی اعلام کرد: تمام مردم هوشیار قبول می‌کنند که اکرم امام اوغلو با بی عدالتی مواجه شده است. تمام برادران و خواهرانی که در استانبول زندگی می‌کنند این بی عدالتی را جبران خواهند کرد.

قرار است در ۲۳ ماه ژوئن مردم استانبول دوباره برای انتخاب شهردار جدید به پای صندوق های رای بروند و شهردار آینده خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077195 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود