Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@02:21:40 GMT

تحقق مطالبات مردمی با میز خدمت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۰۸۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  جواد جلالی مسئول بسیج کارمندی استان کرمان در رابطه با برگزاری میز خدمت در استان اظهار داشت: با توجه به فرمایش حضرت امام (ره) مردم ولی نعمتان انقلاب هستند بنابراین سازمان بسیج کارمندان با سازماندهی و اعزام تیم های تخصصی ترکیبی از مسئولین ادارات در مساجد موجبات اخذ تصمیمات لازم و اقدامات متناسب برای رفع محرومیت ها را میسر می گرداند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اهداف برگزاری میز خدمت گفت : محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم در مساجد حاشیه شهرها، روستاها و مناطق محروم در قالب گروه های جهادی با حضور روسا و مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری با افزایش رضایتمندی مردم از جمله اهداف برگزاری میز خدمت است.


وی خاطر نشان کرد : نقش و جایگاه مساجد با ارائه ی میز خدمت و رفع محرومیت در راستای طرح اعتلاء بسیج پررنگ می شود و مسئولین در میز خدمت دیدار چهره به چهره با مردم دارند و تلاششان در جهت برطرف نمودن مشکلات بیشتر می شود .


مسئول بسیج کارمندی استان کرمان با بیان این که میز خدمت به منظور تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی در حوزه های مختلف خدمات رسانی انجام می دهد، ابراز داشت: برگزاری میز خدمت سبب افزایش کارآمدی و بهره وری نظام اداری، افزایش رضایتمندی مردم و ارباب رجوع و همچنین افزایش محبوبیت و منزلت مسئولین نظام اداری کشور می شود .


جلالی ادامه داد: میز خدمت جهادی از ابتدای سال جاری در مصلاهای مرکز استان و شهرستان ها هر هفته با دعوت از یکی از ادارات، دستگاه ها و مدیران مربوطه و معاونین آن ها در نماز جمعه برگزار می شود.


وی اضافه کرد: مسئولین هر هفته بعد از اقامه نماز جمعه پاسخگوی سوالات، موضوعات و مشکلات مردم و نمازگران محترم خواهند بود .


مسئول بسیج کارمندی استان کرمان تاکید کرد: برنامه های میز خدمت طبق یک جدول زمان بندی مشخص به دستگاه ها ابلاغ و سازمان بسیج کارمندان نیز به عنوان هماهنگ کننده اجرای این برنامه با همکاری ستاد اقامه نماز مرکز استان و حوزه های بسیج ادارات در شهرستان ها برگزار می شود.


جلالی توضیح داد: علاوه بر مرکز استان در شهرستان های زرند، رفسنجان، سیرجان،جیرفت و بم میز خدمت برگزار می شود و در سایر شهرستان ها نیز در حال هماهنگی هستیم تا طبق برنامه زمانبندی بعد از اقامه نماز جمعه میز خدمت داشته باشیم .


وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری میز خدمت جهادی در مرکز استان و شهرستان ها شاهد برطرف شدن بخش عمده ای از مسائل و مشکلات مردم در حوزه ادارات و دستگاه های اجرایی باشیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود