Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره سراسری مسابقات جوشکاری مرداد امسال در دانشگاه اراک برگزار می‌شود و دانشجویان تا ۱۱ خرداد برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین دوره مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک و به همت اتحادیه انجمن‌های علمی مهندسی مواد و متالوژی کشور برگزار می‌شود.

مهندسی جوشکاری و بازرسی‌های مخرب و غیرمخرب به عنوان یکی از پرمتقاضی‌ترین و مهمترین گرایش‌های تخصصی حوزه مهندسی مواد و متالورژی در برنامه جامع علمی کشور و تدوین سند راهبردی چشم انداز ۲۰ ساله از پراهمیت‌ترین سرفصل‌های این مسابقات تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتقای توانمندی دانشجویان در حوزه جوشکاری و بازرسی به عنوان نیروی کار ماهر، انطباق هرچه بیشتر فعالیت‌های علمی دانشجویان با نیاز‌های جامعه، متکی ساختن برنامه‌های درسی بر شایستگی‌های حرفه‌ای دانش آموختگان و توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کشور از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان شده است.

مراحل برگزاری این مسابقات از ۱۷ فروردین و با ثبت نام اولیه آغاز شده است. در مرحله دوم سوال مسابقه منتشر شده که داوطلبان شرکت در مسابقه تا ۳۱ اردیبهشت فرصت ارسال پروپوزال برای پاسخ به این سوال را داشته اند. در ۷ خرداد نتایج داوری پروپوزال‌ها منتشر شده و از ۸ تا ۱۱ خرداد دانشجویان فرصت دارند تا ثبت نام خود را برای شرکت در این مسابقات نهایی کنند.

سوالات حضور از ۱۲ خرداد منتشر می‌شود و قطعات جوشکاری شده تا ۱۵ خرداد باید به دبیرخانه ارسال شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران