Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:01:00 GMT

محمد بلبلی به فولاد خوزستان پیوست

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۱۶۰

محمد بلبلی به فولاد خوزستان پیوست

بازیکن فصل گذشته تیم سپیدرود به فولاد خوزستان پیوست. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد بلبلی بازیکن 21 ساله فصل قبل سپیدرود با مسئولان فولاد به توافق رسید و بر این اساس در لیگ نوزدهم برای فولاد به میدان می‌رود.

واکنش مدیر برنامه‌های قطبی به ادعای مدیرعامل باشگاه فولاددستیاران جواد نکونام در فولاد مشخص شدندجواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان شد

بلبلی با فولاد قرارداد داخلی امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه بازی در داماش و سایپا را در کارنامه دارد، فصل قبل برای سپیدرود در شش بازی دو گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود