Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی جانمایی بازارچه صنایع دستی در مرکز استان گفت: این بازارچه یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه اقتصادی استان برای تقویت و به نمایش گذاشتن صنایع دستی بوده و باید برای جانمایی آن اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هرچند به همت مدیرکل امور بانوان استانداری، حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان بازارچه موقت و کوچکی برای عرضه و فروش صنایع دستی در یاسوج برپا شد، اما برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها باید بازارچه دائمی احداث شود.

گوهرگانی هم چنین گفت: به دلیل نبود مکان مناسب برای عرضه دائمی محصولات صنایع دستی و بازاریابی برای تولید کنندگان و توسعه این صنایع در ابعاد مختلف، تصمیم بر این شد که دستگاه‌های اقتصادی بعد از جانمایی آن را در اختیار سرمایه گذار برای احداث و راه اندازی و عرضه محصولات قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون این موضوع مقرر شد این مکان به صورت متمرکز در مرکز استان راه اندازی شود،افزود: هم اکنون جانمایی پیشنهادی در حاشیه رودخانه بشار است.

گوهرگانی در ادامه صحبت هایش  این گونه گفت: با متمرکز کردن تولید کنندگان در یک نقطه نه تنها زمینه معرفی تولیدات استان به مردم سایر استان‌ها فراهم می‌شود بلکه می‌توان شرایط لازم برای برند‌سازی، تجاری سازی و توسعه کارآفرینی در بخش صنایع دستی و محصولات آن را به وجود آورد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف احداث و تمرکز واحد‌های تولیدی در یک نقطه برای رفاه حال مردم و شهروندان و دسترسی آسانی برای خرید محصولات و هم چنین شناسایی و حمایت از هنرمندان واقعی صنایع دستی استان است.

گوهرگانی از شهرداری، همیاری شهرداری‌ها، آب منطقه‌ای، صنایع دستی و میراث فرهنگی و امور بانوان استانداری خواست برای پیگیری این موضوع،مختصات محل و تهیه طرح توجیهی را با همکاری دستگاه‌های مربوطه آماده کنند.

انتهای پیام/پ

احداث مکان ثابت جهت تولید و عرضه دائمی صنایع دستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال ۱۴۰۳ برای فروش به بانک‌ها، مؤسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (۲۱) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار ج. ا. ایران، در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است، بانک مرکزی در حراج‌های مزبور خدمات کارگزاری مورد نیاز را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ارائه می‌دهد. نحوه برگزاری حراج و اوراق عرضه‌شده مطابق با جداول ذیل خواهد بود:

وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی به پذیرش کلیه پیشنهادات دریافتی یا فروش کلیه اوراق عرضه‌شده در حراج را ندارد. بانک مرکزی سفارشات دریافت شده از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌نماید تا نسبت به تعیین و اعلام سفارش‌های برنده اقدام نماید. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌زیرساخت معاملات، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی عرضه و فروخته شده نداشته و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تأمین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.

کد خبر 6090782 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳