Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:57:39 GMT

آیا عکاس‌ها هم بیکار خواهند شد؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۳۶۱

آیا عکاس‌ها هم بیکار خواهند شد؟

شرکت "بیرمنگام"(Birmingham) اخیراً رباتی طراحی کرده است که می‌تواند در مجالس، از مهمانان شما عکس بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، یک عروس و داماد بریتانیایی برای نخستین باز از ربات عکاس در مجلس عروسی خود استفاده کردند و با این کار مهمانان خود را غافلگیر کردند.

ربات مذکور علاوه بر اینکه از مهمانان عکس می‌گیرد بلکه می‌تواند عکس‌ها را از طریق ایمیل، پیامک یا شبکه‌های اجتماعی به آنها ارسال کند یا در همان زمان برای آنها چاپ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربات مذکور که "اِوا"(Eva) نام دارد دارای یک صفحه نمایش لمسی ۲۳.۸ اینچی است که پیش از عکس گرفتن ابتدا از افراد سوال می‌پرسد که آیا مایل به عکس گرفتن هستید و اگر پاسخ آنها مثبت باشد از آنها عکس می‌گیرد.

اِوا مجهز به یک نرم افزار هوش مصنوعی است که می‌تواند چهره‌ها را شناسایی کند. این ربات می‌تواند در اطراف اتاق آزادانه بگردد و از مردم سوال یاد شده را بپرسد.

این ربات علاوه بر نرم افزار تشخیص چهره همچنین دارای حسگر مادون قرمز است که این موضوع مانع برخورد او با افراد و موانع می‌شود. ربات عکاس با آمدن به مجالس شما می‌تواند حال و هوای مهمانی شما را شادتر کند.

شاید تنها نکته منفی که بتوان درباره این ربات ذکر کرد، هزینه اجاره آن باشد چراکه اجاره اِوا تنها برای ۳ ساعت ۴۹۹ پوند یا ۶۳۲ دلار خواهد بود. حداکثر زمانی که کاربران می‌توانند برای اجاره اِوا انتخاب کنند ۸ ساعت است.

اگر شما ساکن شهر بیرمنگام انگلیس هستید، هزینه ارسال این ربات برای شما رایگان خواهد بود اما برای افرادی که تقریباً ۲۰۰ کیلومتر (۱۲۵ مایل) از این شهر فاصله دارند هزینه ارسال ۳۰۰ پوند یا ۳۸۰ دلار خواهد بود.

علاوه بر کمپانی "بیرمنگام" شمار زیادی از کمپانی‌های دیگر نیز در حال توسعه ربات عکاس هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن عروسی ربات عکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند و از بیکاری ۷۸۰۰ نفر جلوگیری و برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده و فرایند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

حجت الاسلام جزائی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اقدامات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال گذشته، اظهار کرد: استان مرکزی با برخورداری از سه هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنایع بزرگ و مادرتخصصی مرتبط با صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، تولید آلومینیوم، نیروگاه حرارتی، پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع شیمیایی صنایع تبدیلی و... از قطب‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش می کند در حد توان و اقتضائات قانونی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بویژه در حوزه حقوقی و قضائی مرتفع کند.

جزائی گفت: در این راستا، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ دستور ترخیص و تعیین تکلیف بیش از ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش تولید که در گمرکات استان به دلایل مختلف رسوب شده بود، صادر و موضوع با پیگیری و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مساعدت مسئولین استانی تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در سال گذشته مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی، پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی و ایجاد مشکل برای ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی ممانعت به عمل آمده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)